Sluijzer Oceane

Lees op Vlaamse Vrienden van Israël: Belgische Oceane Sluijzer spreekt: ‘Ik raakte eraan gewend dat ze me een vuile Jodin noemen’.

Een passage uit het stuk:

“Maar het lijkt erop dat in het België van 2011, de wetsautoriteiten, de overheid en het onderwijssysteem de strijd reeds hebben opgegeven. Volledige onverschilligheid is dezer dagen blijkbaar de manier van hoe de Belgen antisemitische aanvallen zoals deze beantwoorden. ‘De politie stelde me voor dat ik beter mijn mond zou houden over het incident. Zij vroegen me Zeg niet dat het antisemitisme is’, onthulde Oceane. ‘Zij opperden zelfs dat ik moest vermijden naar het hospitaal te gaan.’ Volgens haar vader, Dan Sluijzer ‘vertelde de politie hem dat zij de verklaringen van de vijf meisjes zouden verzamelen en het dan maar zo zouden laten. Als zij haar in de toekomst opnieuw zouden aanvallen, beloofden zij anders te handelen. De politie wil deze zaak zo spoedig mogelijk begraven.'”

Dat lijkt heel veel op heel veel ander incidenten, ook in Nederland. De nieuwe politie-agent is een door allerlei linkse gogiologen gehersenspoelde gek, die liever nergens meer aangifte van opneemt en al helemaal niet als er islamieten beschuldigd worden.

Lees in dit verband ook even een paar gouwe ouwen van Elma Drayer “Zomaar een greep uit een paar dagen moslimnieuws” (2008) en “De onverbiddelijke tweedeling” (2009) waarin nog eens de perverse gekte wordt beschreven waarin daders consequent tot slachtoffers en omgekeerd worden gemaakt.

Uit de laatste column een citaat:

“Nog diezelfde maand belaagden Marokkaanse jongeren de bezoekers van een orthodoxe sjoel in Amsterdam-West. Zij hadden hen, net als tijdens de holocaust, gaarne aan het gas gezien. Toen ik de politiewoordvoerder vroeg naar het incident, drukte hij me op het hart er zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden. „U kunt zich voorstellen, zij zitten toch al zo in het verdomhoekje.” Hij bedoelde niet de sjoelgangers. Hij bedoelde de Marokkaanse jongeren.”

______________________________

Link naar dit artikel op AmsterdamPost

