in plaats van wéér twiet-sjilp-kwetter.
Maar dat kan-ie niet.
Geen idee waarom niet.
Mist-ie het intellect en de slagvaardigheid?
Waarom laat-ie het dan niet door een ander doen die het wél kan?
De heer Bosma zou het kunnen.
Hopelijk gaat Brinkman het leren.
Want het is héél eenvoudig.
De munitie voor zo’n discussie is gemakkelijk aan te dragen.
De essenties zijn zelfs in die verrekte twiet vervat.
MAAR DAT KOMT NIET AAN BIJ HET GROTE PUBLIEK!!!!!!
Dat moet-ie uitleggen bij P&W!!!!
Niks is makkelijker!!!
Al het intellect en de Turkije-kunde van de wereld staan Wilders ter beschikking.
En wat doet-ie!?!!?
Hij stuurt een godverdommese twiet de wereld in.
Incompetente zak!!!!!

UPDATE 12 maart 2017:
Daar was ik toch wel erg hard voor mijn eigen Blonde Kamper.
Ik weet niet meer zo goed wat me toen bezielde.
Misschien toch nog teveel vertrouwen dat je in de regressief-linkse media een fatsoenlijke kans krijgt.
En dat ik toen dacht dat Hero Brinkman, de man die een maand voordat ik dit stuk schreef uit de PVV stapte, degene zou zijn die het PVV-geluid beter zou gaan verwoorden . . . . . . . .
Soms herkent een mens zichzelf niet.

Sorry, Geert!

_____________

Link naar dit artikel op AmsterdamPost

