(Door: Martien Pennings)

In de provocerende kop boven dit artikel is vooral die combinatie “gedegenereerd” en “Jood” natuurlijk erg. Ja, ik weet er alles van. Ik ben historicus van mijn oude ambacht. Wie wil weten hoe ik echt over Joden en Israël denk, moet even hierheen en hierheen gaan. Dus waarom toch die erge kop? Het antwoord luidt: om de aandacht te trekken van een collectief ontsporende Nederlandse cultuur. Ik probeer de zwerm agressieve, gesubsidieerde linkse apen die mijn cultuur in media, politiek, bureaucratie  en onderwijs hebben gekaapt, tot rede te brengen.

Ik heb gisteren weer eens met het hart in mijn schoenen naar de Nederlandse tv gekeken. Een paar van de derderangs hufters waarmee Wilders zich bij voorkeur omringt, had koudwatervrees gekregen van de reacties van de kudde linkse bavianen op Wilders’ doodnormale opvatting dat hij graag minder Marokkanen in Nederland zou zien. De hele linkse monopoliekerk ontplofte bijna!

Wat mij het meest opviel in de jongste hetze tegen Wilders was die krampachtige poging om die doodgewone uitspraak van Wilders dat hij graag minder Marokkanen in Nederland zou zien, te trekken in de sfeer van Goebbeliaanse propaganda. Omdat de kudde agressieve linkse bavianen die onze media en onze politiek bezwermt inhoudelijk weinig konden aanmerken op de uitspraak – want ja, wie zou er nou niet zielsgraag minder Marokkanen in Nederland hebben? – deden ze net of Wilders Goebbels was die in een kolkend stadion schreeuwde “Wollt ihr den totalen Krieg!?”

Maar Wilders is nu juist een anti-Goebbels, een anti-nazi, die vecht tegen een nazistische ideologie, namelijk de islam, waarvan Marokkanen bijna 100% aanhangers zijn. Marokkanen zijn niet alleen heel vaak misdadig, maar ook bijna allemaal racisten en vooral antisemieten. Dus is het pervers, ook al is hij erfelijk belast, dat de gedegenereerde Jood Asscher als vervangend vicepremier tijdens het vrijdagse gesprek het volgende gaat zitten zeggen:

“Het kabinet is voltallig het erover eens dat hier een grens is overschreden. De beelden die we denk ik allemaal hebben gezien van Wilders die zijn publiek opjut om minder, minder, minder te scanderen, bezorgt me rillingen.”

Rillingen dus. En de Goebbels-suggestie! Maar Asscher zou beter rillingen kunnen krijgen van de islam, die op alle wezenlijke punten met het Hitlerisme overeenstemt, een geloof waarvan héél veel Marokkanen aanhanger zijn en als ze geen aanhanger zijn dan zijn ze niettemin met de cultuur ervan doordrenkt.

Zullen we maar eens een onverdachte linkserd citeren, die verstand heeft van Marokkanen? Bart Schut, “voormalig medewerker van het Marokkaanse opinieweekblad Telquel”, schreef in de Volkskrant een artikel over het racisme van héél veel Marokkanen: Het artikel begint zo, maar lees het vooral helemaal:

“Een misselijkmakend bericht op het weblog GeenStijl: Een zwangere vrouw heeft een miskraam gekregen nadat zij samen met haar vriend in elkaar was geslagen door een groep Marokkaanse jongeren. Reden van de mishandeling: Zij was zelf van Marokkaanse afkomst en haar vriend was zwart. Als je zoiets leest, lopen de rillingen je over de rug ( . . .).”

Rillingen dus, net als Asscher, maar dit zijn terechte al moet Bart Schut nog bijgeschoold worden inzake Israël.

Nog één getuige, die ik al vele malen heb opgevoerd: Kees Beekmans. Lees “de Groene” van 13 oktober 2006 waarin hij een van zijn columns schreef. Deze Beekmans was vroeger Volkskrant-journalist, maar raakte dermate bewogen door het gruwelijke lot van de allochtone jeugd in Nederland dat hij leraar werd op een VMBO. Vervolgens ging hij in Marokko wonen en trouwde een Marokkaanse vrouw. Bepaald geen bevooroordeelde “racist”, deze Beekmans.

Hij schreef:

“Het is beter met Marokkanen geen gesprek over Joden te beginnen, want de doorsnee Marokkaan moet niets van Joden hebben. Ik ben een paar keer tegen wil en dank in zo’n gesprek verzeild geraakt en dan zie je iemand van wie je dacht dat-ie een redelijk man was veranderen in een paranoïde krankzinnige. In Israël eten de Joden Palestijnse baby’s! Ze hebben Jezus (Issa) verraden, want ze hebben gekozen voor de weg van de sjeitan, de duivel. Bush doet alles wat de Joden zeggen. Et cetera.”

Gisteravond, vrijdagavond, had ik een vriendin aan de telefoon. We hadden het over de hetze tegen Wilders die ik zojuist had zitten volgen op de linkse monopolie-tv. Het was al een beetje laat, zo tegen elven en ik was moe. Ik had gehoord hoe in mijn favoriete voetbal-ouwehoer-programma Johan Derksen ook weer eens iets buiten het voetbal om had gezegd en hoe dat dús opnieuw uitermate dom en anti-Wilders was. Toen de vriendin opmerkte dat het toch wel weer een stomme zet geweest was van Wilders, probeerde ik met mijn laatste krachten nóg maar eens uit te leggen dat  . . . . . . maar het lukte niet meer en op een gegeven moment stond ik  het volgende te brullen:

“Ken je de PKN? Dat zijn antisemieten die een hetze voeren tegen Israël en nog nooit iets gezegd hebben over de massamoord door moslims op dit moment overal ter wereld. Maar nu staan ze vooraan om Wilders te veroordelen om een volstrekt koosjere uitspraak. Weet je wat ze met dat linkse tuig moeten doen? Weet je wat ze met die hele zwik linkse media moeten doen, met het NOS-Journaal, RTL-nieuws, Eva Jinek, DWDD, P&W en de hele hoezee-halikidee? En die laffe dissidenten uit de PVV die nu ineens alle aandacht krijgen mogen ook meegenomen worden! Driekwart van de Tweede Kamer, het hele kabinet, de hele godverdommese zooi!”

Waarna mijn vriendin kalm informeerde wat er dan met al die mensen moest gebeuren. Haar kalmte maakte me geloof ik nog iets uitzinniger en ik schreeuwde:

“Laat ze hun eigen massagraf graven en mitrailleer ze dan terwijl ze op de rand staan!”

Waarna mijn vriendin rustig opmerkte dat, als de AIVD mij nog steeds afluisterde, er nu wel eens een arrestatieteam mij vannacht van mijn bed zou kunnen komen lichten.

Ach, ja. De mens en zijn emoties. En vooral ik en mijn driftbuien. “Hitler in de bunker”, zei een vriend eens treffend die zo’n rant van mij over zich heen had gekregen. Maar de waarheid is, dat ik veel gruwelijke beelden en films heb gezien over de Holocaust, maar dat het meest aangrijpende toch was die mensen, die Joden, naakt vaak, die aan de rand van zo’n zelf gegraven greppel . . . . . .

Eigenlijk schreeuwde ik mijn verdriet uit: om een cultuur die weer consequent de verkeerde kant aan het kiezen is. Nee, Wilders is geen Jezus, maar toch: “Kruisig hem! Laat Barabbas vrij!”

Ik zag trouwens die laffe, hypocriete hond Mohammed Rabbae ook weer staan schijnheiligen voor een microfoon. Smerige Judas.
_________________________
Link naar dit stuk bij E. J. Bron

