In Amerika heb je de “Islamic Society of North America” (ISNA). Dat is de gangbare zogenaamd “gematigde” moslimorganisatie die intussen banden heeft met de Moslimbroederschap en Hamas. Op de laatste jaarlijkse conventie van deze club, in 2014 dus, sprak ex-president Jimmy Carter. En weet je wat hij zei? Hij zei dat er in de wereld vooral veel vrouwen onderdrukt worden en sprak de wens uit dat “de principes van Allah” deze vrouwen zouden mogen bevrijden . . . . . . . . . Of course you are kidding me, mister Pennings! No, mijnheer, not at all mevrouw, ik ben u niet begrappende! Ga maar kijkluisteren! David Wood voert in bovenstaande video de demente hele gare pinda sprekend op en analyseert wat hij zegt.

Waarover David Wood níét spreekt: Carter is altijd een typische christelijke antisemiet geweest, die de smerigste anti-Israël-leugenlasterpropaganda heeft gevoerd. Bevochten is krankzinnige ploert Carter vooral door Alan Dershowitz. Bijvoorbeeld in het boek “The Case Against Israel’s Enemies: Exposing Jimmy Carter and Others Who Stand in the Way of Peace”. Uiteraard is Jodenhater Carter altijd ook een vriend van anti-semitische gifslang Dries van Agt geweest.

Hier is een brokje Dershowitz-leeservaring van Kasim Hafeez “een Britse moslim en voormalige islamist die na het lezen van “The case for Israel” een geheel andere kijk op Israël kreeg.

“Dus hoe is dat veranderd? Hoe ging ik van al deze haat naar grote liefde en verbondenheid met Israël en het joodse volk? Ik zocht een keer naar boeken over Israël en Palestina in een plaatselijke boekhandel en pakte een exemplaar van het boek van Alan Dershowitz The case for Israel ( . . . ). Gezien mijn visie dat de Joden en de Amerikanen de media controleren, was een korte blik op de achterkant genoeg om te denken: ‘walgelijke zionistische propaganda’. Ik heb echter toch besloten om het te kopen, met de bedoeling om die propaganda tot de grond toe af te branden. Zo zou ik laten zien dat er niets voor Israël pleit. Mijn bevindingen zouden zo fungeren als mijn persoonlijke overwinning voor de Palestijnse zaak. Maar bij het lezen van de argumenten van Dershowitz merkte ik juist dat veel leugens werden ontmaskerd die ik zag als onbetwistbare waarheden. Ik zocht wanhopig naar tegenargumenten, maar ik vond alleen maar de holle retoriek die ik al die jaren had geloofd.”

Zacharia12:-3

“Te dien dage zal Ik Jeruzalem maken tot een steen, die alle natiën moeten heffen; allen die hem heffen, zullen zich deerlijk verwonden.”

Dementerende islamofiele antisemiet en ex-president van Amerika (1977 – 1981), pindaboer Jimmy Carter

___________________

Dit stuk is doorgeplaatst op E. J. Bron

