NIQAAB GETUIGE SAINT DENIS

Die vuile vieze rotzakken van het NOS-journaal (kijk vanaf 3:30) en de VRT vonden dat ik op de publieke omroep ook maar eens moet gaan wennen aan boerka en niqaab. Ze hadden een bijna-slachtoffer van de schietpartij en belegering in Saint Denis gevonden. En die droeg een niqaab. Waarschijnlijk hebben de idioten zelfs gedacht dat we hier toch wel het summum van diversiteits-integratie te pakken hadden: een vrouw in niqaab die bijna het slachtoffer van moslim-terroristen wordt en door de Franse politie gered wordt.

Als er ooit een Neurenberg 2.0 komt en ik krijg kans degenen te berechten die mij via de publieke omroep deze niqaab in mijn smoel hebben gewreven, dan krijgen ze van mij 5 jaar dwangarbeid alléén al voor dit feit. Wat zegt u? Ja, dat meen ik.

De hoofddoek is symbool van de islam en op zich al een dubbele Jodenster. Dubbel, want hij symboliseert de racistische onderdrukking van de vrouw binnen de antisemitische islam en de vijandschap en minachting van het Übermenschen-geloof richting “ongelovigen”. De inhoud van de islam? Een moorddadige, antihumane en racistische slavenhalersideologie, die de oudste manifestatie is van een nazi-mentaliteit. En van een al 14 eeuwen durende moleculaire Holocaust tegen vrouwen. Moslims zien de hoofddoeken in de Westerse straten als vlaggen geplant in vijandelijk gebied. Vrouwen dragen die hoofddoek niet “vrijwillig”. Gut, wat toevallig, mevrouw! En uw ouders zijn óók moslim? Een hoofddoek wordt gedragen onder sociale druk of door psychiatrische patiënten. Een combinatie van beiden is ook mogelijk. En als een hoofddoek al een dubbele Jodenster is, wat is dan een niqaab of boerka?

Als ik in mijn wijk rondloop word ik ongevraagd 500 keer per uur geconfronteerd met die hoofddoek, die ik dus opvat als een swastika. Dat is nog eens wat anders dan 5 weken per jaar de kans lopen om drie Zwarte Pieten per dag te zien.

Lees al mijn odes aan Nieuwsuur en NON-journaal!

_______________

