WINKELS ED BIJ DWDD

Vergis ik mij, of krijgen zelfverheffingsneuroten bij het links-Orwelliaanse media-machts-conglomeraat steeds meer gelegenheid narcistische riedels af te steken? Natuurlijk is met presentator Matthijs van Nieuwkerk van te voren afgesproken – kijk vanaf 10:10 – dat Edwin Winkels, sportverslaggever met standplaats Barcelona en speciaal ingevlogen om het 6-miljoenste idolate verhaal over Cruijff te komen afsteken, minutenlang op een smerige manier Wilders mocht gaan zitten bashen en ons mocht uitleggen dat er met de islam niks aan de hand is.

Winkels was ook weer erg in de weer met het vaste mantra van onze quasi-elite: we moeten niet bang zijn want dan winnen de terroristen. “Wij” en de goede moslims moeten elkaar vasthouden. Nog steeds geen idee dus dat de islam al 1400 jaar een onhervormbare nazi-ideologie is die nog nooit vreedzaam in een andere beschaving is opgegaan en waarvan de onsplijtbare essentiële wezenskern terreur is.

Ga eens kijken hoe de verklaring van Wilders tegelijk doorzichtig-dom en heel smerig gemanipuleerd is teneinde hem zo goor mogelijk te demoniseren. Iedereen ziet hoe Wilders aan het begin van zijn verklaring uitgebreid aandacht besteedt aan de slachtoffers van Brussel. Dat wordt helemaal in normaal tempo getoond. Daarna gaat Wilders in op zijn al jaren door de linkse machtselite in de wind geslagen waarschuwingen en herhaalt nog maar eens wat het allereerste begin van een oplossing moet zijn: grenzen dicht. Maar dat gedeelte van zijn reactie wordt op een versnelde doorspoel-piep-manier gepresenteerd.

Zoals ik eerder zei over die voortdurende linkse oproepen vooral niet bang te zijn: ik heb mijn kleine nichtje zien opgroeien en als we weer eens een platgereden duif in een van de straten van Amsterdam zagen, dan zei ik: “Kijk, lieverd, eerst werd die duif onbang van wandelaars, toen van fietsers, toen van auto’s en toen werd-ie dood.”

Mijn gebruik van de  uitdrukking “gedegenereerde instincten” die ik van toepassing breng op onze hele quasi-elite en op mijnheer Winkels, kan geheel verkeerd opgevat worden door mensen die iets weten van de geest van Weimar en wat daarop volgde, vooral je bedenkt dat ik ook nog wel eens heb gesproken van, bijvoorbeeld

“Lodewijk Asscher, de erfelijk belaste en gedegenereerde Stockholmsyndroom-Jood die het als lid van de collaboratie-club PvdA via een Amsterdams wethouderschap en vice-burgemeesterschap tot vice-premier van Nederland heeft geschopt. Maar hij zou vooral geschopt moeten wórden: onder zijn reet, de hele weg naar Israël en dan laten we hem verplicht dienst doen in het IDF, als infanterist bestemd voor de frontlinie.”

Ach ja, Israël! Laten we hopen dat de werkelijkheid van Europa niet nóg meer op de werkelijkheid van Israël moet gaan lijken voordat ze ook bij de DWDD bij zinnen komen. Ik meen af en toe bij Matthijs van Nieuwkerk een doorbrekend besef te bespeuren dat-ie dagelijks bijna uitsluitend narcistisch-hedonistische zelfmanifestanten aan zijn tafel krijgt.

En voor zolang als de censuur bij YouTube het zal toestaan: een parodietje op een soft-sing-songetje uit het Land van Ooit:

_____________

