ERDOGAN BELEDIGD AANGELAATDát is grappig! De Telegraaf meldt dat Zaman meldt dat alle Turkse organisaties in Nederland worden opgeroepen beledigingen van leipenist Erdogan, president van Turkije, te melden bij het consulaat van Turkije. Als marginaal webloggertje word ik natuurlijk niet opgemerkt, dus heb ik zelf via een mail consulate.rotterdam@mfa.gov.tr het consulaat op de hoogte gebracht van mijn stuk dat getiteld is:

“Taasjip Erdogan is een massamoordende, martelende, onderdrukkende, fatsoenlijke-journalisten-gevangen-zettende, stiekem met ISIS collaborerende, chanterende, megalomane en godsdienstwaanzinnige ploert”

Nee, ik snap best dat ik, als ik mij in Turkije zou bevinden, dit niet zou durven zeggen. Des te meer reden om te zorgen dat die nazistische rotzak het voor geen millimeter te zeggen krijgt in West-Europa.

TURKIJE CONSULAAT ROTTERDAM

Turks consulaat Rotterdam. De rijen Turken hebben iets te maken met het afkopen van de dienstplicht door Nederturken. 5000 of 10.000 euro.

UPDATE 22 April 2016:

GeenStijl meldt dat de Türkse Advöküt Ejder Köse aangifte heeft gedaan tegen Hans Teeuwen. En ik word weer buitengesloten alleen maar omdat ik niet beroemd ben! Bah!

KÖSE EJDER STRAK-SJNOER-STRAK-BLIK

Ejder Köse parodieert hier een strenge maar rechtvaardige Turkse advocaat. Die man houdt dus best van satire, maar het moet wel leuk blijven!

_______________

