Let ook op het pistoolgebaar op 40 seconden.

(Tip van Jihad Watch)

Kijk nou eens! Nu vond ik ook nog een videootje dat de gedachtewereld achter het bovenstaande bloot legt:

De man die hier aan het woord is heet Sukant Chandan en hij is niet uit de serie It ain’t half hot mum.

‘We will come here in the hundreds of millions till, like Khadaffi said, Europe will turn black.’

Noorwegen: een blanke Noorse student wordt een kamer ingelokt door zwarte medestudenten. Lees meer bij Fennix.

BRIEF VAN ONTNUCHTERDE LINKSE DAME

Met dank aan GeenStijl.

[Terug naar 2006]Hoe verklaart u het plotselinge succes van Leefbaar Nederland, mijnheer Rosenmöller? Dat zal te maken hebben met de niet aflatende strijd van Fortuyn tegen dé islam en dé moslims! Tsja, als je de islam dermate dwars gaat zitten dan krijg je een ónleefbaarNederland! Lodewijk de Waal van de FNV weigert zelfs met Fortuyn in debat te gaan. Ik sluit voor mezelf niet uit dat ik in het kader van de verkiezingsstrijd ooit met deze Untermensch hem zal moeten debatteren. Hij wil het anti-discriminatie-verbod afschaffen en de grenzen sluiten. Dat noem ik extreem-rechts! Iemand die artikel 1 van de grondwet wil afschaffen, is persoonlijk een ondemokratische nazi persoon! Ja, ik, als oud-bewonderaar van Pol Pot, trek daarbij een vies gezicht alsof ik hoop dat iemand hem afknalt en dat hij doodbloedt op het mediapark dat hij zich zó diep in de vingers heeft gesneden dat zijn eigen partij tegen hem in opstand komt.

[Zie vooral op 1:50 de applaudisserende collaborateur Femke Halalsema en lees even hoe dom het artikel 1 van de grondwet is en hoezeer Pim Fortuyn gelijk had met dat te willen afschaffen. Met dank aan GeenStijl voor de tip in een stukkie dat eigenlijk over krullenjongetje Jesse Klaver gaat, een persoon bij wie  ik wel eens de neiging heb gehad om ‘m te schoppen tot-ie bloed pist.]

ROSENMÖLLER TREKT VIES ANTI-FORTUYN-GEZICHT

Pol Pot-bewonderaar Paul Rosenmöller trekt een vies gezicht als hij het over Pim Fortuyn heeft

___________

