Terwijl ik bovenstaand filmpje toch al vaak bekeken heb en er herhaaldelijk naar heb verwezen in mijn stukken, had ik het nog nooit opgemerkt, omdat ik blijkbaar te zeer van walging, woede en verbijstering was vervuld door de antisemitische laster en agressie bij deze drie redeloze racistisch-fascistische Rif-apen die erin figureren. Maar de smurrie die uit hun bekken komt, heeft dus wel degelijk tot concrete aanleiding een “actie” bij Albert Heijn van de “BDS-beweging” vanwege de zogenaamde “Apartheid” in  het enige land in het Midden Oosten dat géén Apartheid praktiseert. Pas nu hoor ik dat de interviewer inderdaad vraagt “wat vinden jullie van deze actie?” en zie ik op 30 seconden twee gele T-shirts waarop staat: “Koop geen Israëlische Apartheid”.

Ik hoop altijd dat ik nooit een supermarkt binnen kom waar zo’n “actie” aan de gang is, want ik weet bijna zeker dat ik ze te lijf ga.

Misschien moest er ook nog maar eens gewezen worden op die Turkse ginger die model kan staan voor nagenoeg álle moslims en die hier vertelt dat hij Joden gewoon haat. Ga maar bij GeenStijl kijkluisteren op 40 seconden.

Gingerturk: “Met wat Hitler met de Joden heeft gedaan wel tevreden, moet ik eerlijk zeggen. Hitler heeft gezegd ooit gaat de dag komen dat jullie mij gelijk geven dat ik alle Joden heb vermoord. En die dag gáát komen!”

Interviewer: “Maar Hitler vermoordde vrouwen en kinderen.”

Gingerturk: “Nou dus? Prima!”

Ook aan het volgende ventje dat het woord voert is de berichtgeving van Monique van Hoogstraten niet voorbij gegaan:

“De Joden pakken het land af van de Palestijnen en in Gaza maken ze miljoenen Palestijnen dood.”

En misschien nóg maar eens Beekmans? Kees Beekmans was vroeger Volkskrant-journalist, maar raakte dermate bewogen door het gruwelijke lot van de allochtone jeugd in Nederland dat hij leraar werd op een VMBO. Vervolgens ging hij in Marokko wonen en trouwde een Marokkaanse vrouw. Bepaald geen bevooroordeelde “racist”, deze Beekmans.

Hij schreef in “de Groene” van 13 oktober 2006:

“Het is beter met Marokkanen geen gesprek over Joden te beginnen, want de doorsnee Marokkaan moet niets van Joden hebben. Ik ben een paar keer tegen wil en dank in zo’n gesprek verzeild geraakt en dan zie je iemand van wie je dacht dat-ie een redelijk man was veranderen in een paranoïde krankzinnige. In Israël eten de Joden Palestijnse baby’s! Ze hebben Jezus (Issa) verraden want ze hebben gekozen voor de weg van de sjeitan, de duivel. Bush doet alles wat de Joden zeggen. Et cetera.”

__________________

