Omar Barghouti, een van de leiders van de BDS-beweging

Omar Barghouti, een van de leiders van de BDS-beweging

Nee, niet allemáál natuurlijk. Niet alle islamitische Arabieren zijn liegende jihadisten, want zelfs in Palestina waren er vanaf de jaren 1880 islamitische Arabieren die zagen dat de Joden in een achterlijk en feodaal geregeerde landstreek welvaart en moderniteit brachten en die met hen wilden samenwerken. Ze stroomden zelfs massaal richting Palestina om die reden! Het was de ach-het-is-maar-een-minderheid onder leiding van de Moefti van Jeruzalem die vanaf 1920 met de Koran en de Soenna in de hand leiding gaf aan de terreur tegen de Joden én tegen de islamitische Arabieren van goede wil. En kijk nu bijna 100 jaar later eens! De “minderheid” is een meerderheid geworden en de terreur is een tweede natuur van de “Palestijnen” geworden.

Een tweede natuur, zei ik. Maar ik vraag me wel eens af of het mogelijk is dat het bij veel islamitische Arabieren een éérste natuur is geworden. Zou het kunnen dat een “religie”, de islam,  die in werkelijkheid een anti-humaan totalitair systeem is en die elk aspect van het leven misvormt, in de loop van 1400 jaar en 70 generaties genetisch muterende effecten op mensen heeft gehad?  Neem nou dat onderzoek naar die Londense taxichauffeurs bij wie door dat jarenlang uit hun hoofd leren van het Londense stratenplan fysiologisch aantoonbare veranderingen in hun brein optraden.

Ik kwam op mijn stoute gedachten omdat ik na jarenlang piekeren over de islam en Israël gedwongen werd tot het soort conclusie te komen waartoe Dennis Prager ook kwam. Prager die een leven lang nadacht over “het Palestijnse probleem” zei dat het tenslotte hierop neer kwam: de Arabieren willen de Joden vermoorden. Je kunt het heel complex maken, zegt Prager, maar dat is toch echt de bottom line.

Ik raakte met name definitief verlicht inzake islamitische Arabieren tijdens mijn 17 analyses van de 17 hoofdstukken van de New-York-Times bestseller “My promised Land” van landverrader Ari Shavit. Al proberend wijs te worden uit de vraag waar nou het oerbeginpunt zat van zijn leugenlasterverhaal kwam ik erachter dat het dit was: Shavit verzwijgt consequent dat het steeds de Palestijnse Arabieren en de Arabische naties waren die de agressie telkens opnieuw begonnen én volhielden, waardoor de Joden gedwongen werden zich te verdedigen.

Vervolgens vroeg ik mij af hoe dat kon, dat de Arabieren constant agressief bléven en het enige antwoord dat ik kon geven was: ze zijn niet van goede wil, maar van slechte wil. De vraag daarachter is weer: hoe komt dat? En het enige antwoord dat ik kon bedenken was: door de islam. En toen kwam als bijgedachte daarbovenop de vraag of het mogelijk zou zijn dat in veel gevallen bij Arabieren de islam genetisch is geworden. Dat veel van hen dus moreel defect zijn geraakt.

Die gedachte dat de islam de mens moreel defect maakt, is niet zo gek, want de islam leert onvoorwaardelijke gehoorzaamheid aan de Koran, een soort oorlogszuchtig slavenhalershandboek, plus onvoorwaardelijke overgave aan een Führer, Mohammed, die een massamoordenaar, sluipmoordenaar, slavenhaler, roverhoofdman en liegende bedrieger was. De islam verbiedt de mens om via een dialoog met “God” tot eigen gewetensvorming te komen en dus tot redelijkheid, schuldbesef en misschien wel wetenschappelijkheid. Enfin, ik heb daar uitgebreider over geschreven onder de titel “Joods-Christelijk-Verlichte traditie en islam” en in kort bestek in mijn stukje “In Memoriam Hans Jansen: ‘Islam is genocide’

En nu nog even hoe ik ertoe kwam bovenstaand stukje te schrijven. Dat was doordat ik het ineens zat was de leugens en verzwijgingen van de gecombineerde links-Palmaffiaans-islamitische propaganda inzake Israël te ontzenuwen. Ik heb het vaker gezegd: deze propaganda heeft vaak het karakter van een kosmisch zwart gat waarin hele zonnestelsels aan waarheid verdwijnen. Zo zit bijvoorbeeld in de eis van de Palmaffia’s dat bij een vredesaccoord met Israël “het recht op terugkeer” gewaarborgd moet zijn zoveel leugen en verzwijging dat je pagina’s nodig hebt om dat aan de kaak te stellen. Ik zal concreet laten zien op wel punt ik het ineens zat werd. Ik zat gisteren een stuk te schrijven dat zó begon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Er is een filmpje on-line gezet door het MEMRI, de Israëlische waakhond van de Arabische tv-zenders die consequent alle Jodenhatende vuiligheid aan de kaak stelt die van al die zenders druipt. Nu hebben twee Palmaffiosi van de boycot-beweging tegen Israël van zich laten horen. Ze protesteren tegen buitenlandse politieke krachten in Gaza en in Samaris-Judea die proberen de verhouding tussen Israël en de Palmaffia’s te normaliseren. Ja, lezer, je leest het goed. “Vlaamse Vrienden van Israël” wijdt er een analyse aan.

De twee rotzakken – Barghouti is een van hen – zijn bang dat de BDS-actie daardoor gevaar zal gaan lopen. Voor degenen die bekend zijn met de mentaliteit van deze Palmaffia’s (Hamas, Fatah, PLO) is dat geen verrassing, want deze Palmaffiosi bewijzen alleen voor de Westerse Bühne lippendienst aan de vrede, maar in werkelijkheid willen ze alleen maar Israël vernietigen. Zelfs al zouden deze Palmaffiabazen morgen besluiten dat ze ineens wel vrede willen, dan zijn de betreffende Palmaffiabazen overmorgen dood, want ze hebben de hele samenleving in Gaza en in Samaria-Judea via media en scholen en verder langs elk maatschappelijk kanaal gedrenkt in de Jodenhaat. Ze berijden een tijger waar ze niet meer vanaf kunnen zonder opgevreten te worden. Ze zijn trouwens ook helemaal niet in staat om in plaats van aan terreurorganisaties leiding te geven aan een normale economie. Ze leven van VN- VS- en EU-subsidies en van corruptie, geweld en haat.

Je moet eens luisteren naar de openingszinnen in die video hierboven van zo’n terrorist als Omar Barghouti: propjevol gelul over mensenrechten en internationale wetten en hoe erg de “Palestijnen” slachtoffer zijn. Één enorme farce! De ploert maakt wel duidelijk dat de Palmaffia’s aan één eis vooral willen vasthouden: “Het recht van terugkeer”.

Zullen we dus nog maar eens uitleggen hoe doortrapt leugenachtig, hoe smerig, hoe pervers die eis van terugkeer is?  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

En toen heb ik nog twee pagina’s argumentatie geschreven. . . . . . . . en toen brak er iets . . . . . . . . . . . . . . .  Waarna het eerste gedeelte van dit stuk ontstond . . . . . .

UPDATE: alsof de God van Abraham, Isaac en Jacob me te hulp kwam met een sterk voorbeeld van het smerige liegen van héél veel islamitische Arabieren, een staaltje van flagrante en schaamteloze geschiedvervalsing door Al Jazeera.  “Vlaamse Vrienden van Israël” schrijft:

In het artikel ‘Vanishing Palestine: The making of Israel’s occupation’ van 5 juni 2016 vat Al Jazeera (een Arabisch en pro-Hamas televisienetwerk gevestigd in Qatar) de Zesdaagse Oorlog op de volgende wijze samen:

‘Op 5 juni 1967 viel een niet-uitgedaagd Israël tegelijk Palestijnse, Egyptische en Syrische gebieden binnen. Zes dagen en meer dan 300.000 Palestijnse vluchtelingen later, had [Israël] het  Sinaï Schiereiland bezet, evenals de Gazastrook, de Westelijke Jordaanoever en de Golan Hoogte.’

Een niet uitgedaagd Israël! Hilarisch van schofterige in-your-face leugenlasterlijkheid! Zou Step Vaessen nog bij Al Jazeera werken?

_________________

