Ik krijg ze bijna dagelijks in de mail, want ik ben geabonneerd op Palwatch, maar ik kan die filmpjes natuurlijk niet dagelijks op mijn website zetten: de filmpjes met opwekkingen tot haat tegen Israël en de Joden vanuit Gaza en Samaria-Judea (“de Westbank”). Maar omdat ik zo vaak schrijf dat die oeroude haat vrede onmogelijk zal blijven maken, hierboven toch maar weer eens een voorbeeld van die haatopwekking met de expliciete vermelding door de haatzaaier dat degene die vrede zoekt met Israël zich géén “Palestijn” meer mag noemen.

Zoals ik gisteren nog noteerde:

( . . .) deze Palmaffiosi bewijzen alleen voor de Westerse Bühne lippendienst aan de vrede, maar in werkelijkheid willen ze alleen maar Israël vernietigen. Zelfs al zouden deze Palmaffiabazen morgen besluiten dat ze ineens wel vrede willen, dan zijn de betreffende Palmaffiabazen overmorgen dood, want ze hebben de hele samenleving in Gaza en in Samaria-Judea via media en scholen en verder langs elk maatschappelijk kanaal gedrenkt in de Jodenhaat. Ze berijden een tijger waar ze niet meer vanaf kunnen zonder opgevreten te worden. Ze zijn trouwens ook helemaal niet in staat om in plaats van aan terreurorganisaties leiding te geven aan een normale economie. Ze leven van VN- VS- en EU-subsidies en van corruptie, geweld en haat.

Oh ja: hier uitleg van Palwatch zelf bij bovenstaande video.

_________________

 

