PEGIDA IS DUS OVER EN UIT

RECTIFICATIE 16 juli 2016: Ik ben zelf een klootzak en een domkop en ik heb Edwin Wagensveld onterecht beticht. Ik leer nu uit een filmpje van POW-nieuws dat het allemaal zo’n vaart niet loopt en dat Wagensveld en zijn Duitse geestverwante bezig zijn de door de EU stiekem gefaciliteerde instroom van gelukszoekers uit Afrika via Sicilië bloot te leggen. Het is maar goed dat ik sinds gisteren voor een jaar opgehouden ben met schrijven, want mijn oordeelskracht is blijkbaar aangetast. Al blijft het óók van een peilloze domheid getuigen om met zo’n camouflagepak en zo’n jagersblik in de ogen zo’n foto van jezelf te laten maken en daarmee publiek te gaan.

TOT ZOVER DE RECTIFICATIE.

Ik hoop dat het een gehòòkste pastiesje is, maar ik ben bang van niet als het ”allemaal dagen terug al in de Duitsmedia stond. Drie keer ben ik ‘m tegengekomen, deze Wagensveld, en ik heb ‘m één keer kort gesproken. Maar als ik ‘m de volgend keer weer zie dan roep ik ‘m toe wat er in de kop van dit stukkie staat. Wat een vervloekte halve gare zeg . . . . . . . .

Met dank aan Van Rossem voor het opspeuren van de feiten:

Klaar. Af. Doet niet meer mee. Het recht om te demonstreren van Pegida en haar aanhangers dient te allen tijde verdedigd te worden. Openlijke kritiek op het asielsysteem en de migratiecrisis is volkomen gerechtvaardigd alsook heel hard nodig. Maar Nederlandse Pegida-voorman Edwin Wagensveld, de Abou JahJah van rechts, die in campingcamouflage en met een enorme kampnaziblik in zijn ogen in een Bulgaars bos staat om – letterlijk – ‘te jagen op illegale asielzoekers’. Daar gaan ze, om in het thema te blijven, toch wel behoorlijk een grens over. Samen met voormalig Duits Pegida-vrouwtje . . . . . . . .” Lees verder op GeenStijl >>>

HEIFETZ QUOTE

__________

