TERSTAL EDDY BOEKOMSLAGDezer dagen plaats ik geen stukken van mezelf meer, maar alleen sporadisch nog teksten die ik min of meer toevallig tegen kom en die ik uitzonderlijk vind. Deze van Eddy Terstall heeft die kalm-subtiele maar dodelijke kwaliteit die we kennen van zijn boek “Ik loop of ik vlieg” en dan met name het hoofdstuk waarin politiek nep-links bij de neus van Pinokkio wordt genomen. Ik zelf zou ook wel zo willen kunnen schrijven, maar als ik het ooit gekund heb dan ben ik dat vermogen lang geleden verloren vanwege de schuimbekkende razernij die over mij komt als ik kennis neem van de perversiteiten die dagelijks inzake islam en Israël worden geproduceerd door het quasi-linkse zelfverheffingsneurotenmachtsconglomeraat. Eddy is milder en beschouwt de BMW-er met veel meer mededogen dan ik, die veel meer denkt in termen van simpele uitroeiing. Zouden die narcistisch-hedonistische zelfmanifestanten die de doelgroep van “De Groene Amsterdammer” vormen, beseffen hoezeer ze bij de enkels afgekapt worden? Lees verder >>>

_______________

