Alexander Klopping, uitvindend oprichter van Blendle

Alexander Klopping, uitvindend oprichter van Blendle

Toen ik vanmorgen mijn nieuwe overzicht kreeg van wat Blendle vandaag voor mij geselecteerd had, wist ik zeker wat ik al langer vermoedde: Blendle is geheel en al onderdeel van het links-Orwelliaanse zelfverheffingsneurotenmachtsconglomeraat.

Hoe emoties steeds meer de overhand krijgen bij politieke keuzes
Is de wereld gek geworden? Die vraag, vermoedelijk ook door jou gesteld toen je beelden van IS of Trump zag, wordt hier behandeld door de hoofdredacteur van (het Engelstalige) World Politics Review, en dat leidt tot een opmerkelijk perspectief op recente gebeurtenissen. €0,15
Deze Amerika-expert noemt de presidentsverkiezing ‘een travestie van het democratisch proces’ (en dat komt niet alleen door Trump)
‘Trumps getolereerde waanzin legt de bijl aan de wortel van de democratie en het is de Republikeinse Partij, nota bene de partij van Abraham Lincoln, die daarvoor verantwoordelijk is.’ En of we van ‘leugenaar Hillary’ nou zo vrolijk moeten worden… €0,89
Neurowetenschapper: Trump-supporters zijn niet slim genoeg om te beseffen dat ze dom zijn
In The Daily Show en andere vlotte Amerikaans programma’s zijn aantijgingen als de bovenstaande dagelijkse kost, maar hier gaat het een stapje verder. Deze Amerikaanse onderzoeker legt namelijk bloedserieus en met wetenschappelijke onderbouwing uit waarom mensen die op Trump stemmen écht dom zijn. €0,39

 

