twin-towers-de-mensen-de-ramen-het-vuur-de-diepte

Ze braken de ruiten om lucht te krijgen. Dat voedde de vlammen. Achter hen het vuur. Voor hen de diepte. Maak uw keuze. En er waren natuurlijk de velen die in de instortende torens bedolven werden.

Het grootste gevaar op dit moment, afgezien van de islam zelf, is de massieve islamitische leugenlaster-propaganda die vertelt dat Israël en de Mossad, kortom “de Joden” achter de aanslagen op de Twin Towers zaten. Webmaster “Brabosh” van “Vlaamse Vrienden van Israël” heeft een stuk geschreven over de kracht van die propaganda: “Vijftien jaar na 9/11: complottheorie ‘de Jood heeft HET gedaan’ meer dan ooit springlevend”.

Persoonlijk herinner ik me een gesprekje in 2004 met een jonge Marokkaanse taxichauffeur op de plek in de Linnaeusstraat waar Theo van Gogh een dag tevoren was vermoord. Van hem hoorde ik voor het eerst in volle ernst die “theorie” verkondigen dat “Israël” achter de aanslag op de Twin Towers zat. De sfeer was er op die plek niet naar om heftig uit vallen, dus ik viel zelf maar neer: vol overgave mijn handen ten hemel heffend zakte ik zwijgend op de knieën. Hij werd er verlegen van, die Marokkaan. Het was ook een beetje onmannelijk, dat geef ik toe. En ik had ‘m ook liever in een grote bak ijswater gewaterboard om te kijken of ik hem ertoe zou kunnen brengen om ook andere mogelijkheden te overwegen.

protocols-of-zion-levin-twin-towers-dvd

Voor nog géén 5 euro kunt u bij Bol.com Marc Levins “Protocols of Zion” kopen. Kan ik aanbevelen en zeker voor die prijs. Ik citeer de product-beschrijving op de site van Bol.com:

“Volgens hardnekkige geruchten zou er een verband zijn tussen de aanslagen van 9/11 en de beruchte ‘Protocollen van de Wijzen van Zion’ waarin de Joodse wereldheerschappij gepland zou worden. Documentairemaker Marc Levin trekt de straat op om de intolerantie die om zich heen grijpt te verkennen. Arabische Amerikanen, zwarte nationalisten, christelijke evangelisten, Arische skinheads en vredesactivisten passeren de revue, waarbij Levin een gezonde dosis scepticisme aan de dag legt. Op zowel serieuze als komische wijze verkent hij het hedendaagse anti-semitisme en zoekt hij de confrontatie op. Is haat besmettelijk?” [mijn blauwe vet]

Afshin Ellian schrijft in Elsevier een re-constructie van die 11e september in 2001:

“Vergeet niet dat om 8.46.40 dinsdag 11 september 2001 het 9/11-tijdperk begon. Zo begon de 21e eeuw: de strijd tussen westen en oosten, tussen humaniteit en barbarij, tussen de zonen van Allah en de wereld.”

Mag ik eindigen met de alinea waarmee ik het stuk ook eindigde dat ik hedenmorgen reeds wrochtte?

Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat er in het Westen een “apokalyptische scheiding der geesten” aan de gang is en wel op de brandpunten islam en Israël. Steeds meer raak ik ervan overtuigd dat een gloeiend hete oorlog op de loer ligt waarin die tegenstelling opgelost zal worden. De islam is het nieuwste en oudste nazisme, het is een quasi-religie van en voor psychopaten. De enige weg om een oorlog in Europa te voorkomen is: de islam definiëren als wat hij is, namelijk een 1400 jaar oude dreiging van een totalitair anti-humanisme, elke immigratie van moslims naar het Westen stoppen, een klassieke politiek van Kennan-containment contra de islam voeren zoals dat tegen het communisme is gebeurd en Israël volledig steunen. Maar de linkse suïcidale waanzin die West-Europa in zijn greep heeft, zal waarschijnlijk niet betijen. En als de apokalyps er is dan zullen de linksen zeggen: “Kijk, dat krijg je nou van dat islam-bashen!”

________________

