Eén van de grote gebetonneerde tunnels die werden gegraven nà het einde van Operation Protective Edge en die onlangs ontdekt werden door Egyptische soldaten. Het bericht van het bestaan van dergelijke grote tunnels raakte pas op vrijdag 11 maart 2016 bekend. Sommige van deze tunnels zijn wel 3 kilometers lang en zijn zo groot dat er zelfs vrachtwagens door kunnen rijden[!] De tunnels werden geëlektrificeerd en voorzien van verluchtingsinstallaties. Het is onbekend hoeveel Westerse “hulpgoederen” hiervoor werden opgebruikt maar het gaat wellicht om duizenden tonnen cement e.a. bouwmaterialen. [beeldbron: website van Hamas]

Eén van de grote gebetonneerde tunnels die werden gegraven nà het einde van Operation Protective Edge en die onlangs ontdekt werden door Egyptische soldaten. Het bericht van het bestaan van dergelijke grote tunnels raakte pas op vrijdag 11 maart 2016 bekend. Sommige van deze tunnels zijn wel 3 kilometers lang en zijn zo groot dat er zelfs vrachtwagens door kunnen rijden[!] De tunnels werden geëlektrificeerd en voorzien van verluchtingsinstallaties. Het is onbekend hoeveel Westerse “hulpgoederen” hiervoor werden opgebruikt maar het gaat wellicht om duizenden tonnen cement e.a. bouwmaterialen. [beeldbron: website van Hamas]

Een Arabier van de Palestijnse Autoriteit werd op donderdag 29 september 2016 gedood. Het “arbeidsongeval” vond plaats toen hij aan het werk was in een militaire aanvalstunnel van de Al-Quds Brigades, het moordcommando van . . . . Lees het artikel van “Brabosh” verder op Vlaamse Vrienden van Israël >>>

______

Advertenties