koning-kees-de-top-notch

Rotwoord vind ik dat eigenlijk: “neger”. Maar het allitereert zo lekker in “negernazi”. Vandaar. En in onschuldiger tijden klonk “negro-spiritual” wél mooi. Ik zie overigens, hoe gek het ook klinkt, de neger vooral als mens.

En dan heb je de raadsel-woorden “Top Notch”. Nou, dat zit zo, denk ik: “Norman Howell (1973) better known as Notch ( . . .) was ( . . . ) the creative force behind the hip hop-reggae act.”

Ja, dat klopt: Top Notch is “sinds 1995 bekend als hiphoplabel” en is tegenwoordig ”uitgever van een breed scala aan artiesten”.

Hiphop: was dat niet vooral agressieve hanenkammen-lelijkheid? En Top Notch mengt dat dan met zwarte gangsta-rap? Zoiets?

Enfin, het is het verdienmodel van Kees de Koning. En dat gaat volgens mij best goed:

“Naast het uitbrengen van muziek brengt Top Notch ook boeken uit in samenwerking met uitgeverij Nijgh. Daarnaast organiseert Top Notch concerten, festival, merchandising van alle artiesten en zorgt voor productie van documentaires en films.”

Hiphop en zwarte rappers dus en als er onder het “breed scala aan artiesten” een antisemitische fascist als Appa zit, hoef ik eigenlijk niks meer te weten.

Toen Top Notch-manager Kees de Koning vrijdagavond in De Wereld Deugt Door (© Van Rossem) het Poelenburgse “tuig van de richel” (dixit Rutte) zat te verdedigen, kan daar dus best wel een stukje bedrijfsbelang bij gezeten hebben.

U moet zelf maar eens gaan kijken hoe het hele gezelschap bij DWDD het Zaanse Vlog-gebeuren zat te vergoeilijken. Ik heb er eerder iets over gezegd, namelijk dat vlak onder de huid van dit gebeuren de redeloosheid en de agressie zit die de hele moslim-cultuur kenmerkt. De titel:

Nee, moreel ankerloze baviaan Mark Rutte: geen tuig van de richel, maar redeloze moslims

De video die ik daarin bespreek is van YouTube verdwenen, maar GeenStijl heeft ‘m onafhankelijk opgeslagen. Die vloggende vogelverschrikker – wiens naam ik toch niet kan onthouden, dus ik schrijf ‘m ook maar niet op – die bij DWDD braaf zit te doen, is puur bedreigend naar dat meisjes-gemeente-raadslid dat de zaak heeft aangekaart: “Woon jij hier?” Let op die pure en typisch islamitische gekte: de klootzak onderbreekt al “vloggend” met zijn camera in de aanslag een straat-interview dat het meisje met een locale tv-zender heeft en eist dan dreigend dat de cameraman van dat tv-team ophoudt met filmen. Het is het soort “logica” dat je overal in de islamitische wereld kan vinden. Ze zijn echt totaal redeloos en als dat eenmaal je maatschappij heeft vergiftigd –islamisering heet dat –  is er geen weg meer terug.

Dat volk is eerst moslim, vervolgens Turk of Marokkaan, maar géén Nederlander, ja vijandig tegenover Nederland. Ze zijn minimaal onderhuids maar ook openlijk gewelddadig. Openlijk antisemitisch en ze erkennen niet het gezag van de seculiere Nederlandse staat. Ze zijn disproportioneel crimineel en de straatterreur is slechts één manifestatie daarvan.

Vooral in Amerika mengt zich het zwarte fascisme van Black Lives Matter – (van de 100 zwarten die door geweld om het leven komen, wordt er één gedood door de politie, de rest door andere zwarten) –  met die islamitisch geïnspireerde haat tegen het seculiere gezag. Het lasterleugenverhaal over de zielige “Palestijnen” en het zogenaamd verschrikkelijke Israëlalom tegenwoordig in de linkse media –  voedt de Jodenhaat bij zwarten en moslims. Het wordt één bruisende . . . . eh . . . . . intersectionele cocktail.

Intersectionality ( . . ) is a term first coined in 1989 by American civil rights advocate and leading scholar of critical race theory, Kimberlé Williams Crenshaw. It is the study of overlapping or intersecting social identities and related systems of oppression, domination, or discrimination. The theory suggests that—and seeks to examine how—various biological, social and cultural categories such as gender, race, class, ability, sexual orientation, religion, caste, age, nationality and other sectarian axes of identity interact on multiple and often simultaneous levels”.

Die “intersectionaliteit” zat Kees de Koning bij DWDD te verdedigen en te verharmlosen: straatterreur, criminaliteit, islam, Jodenhaat, vijandschap jegens het gezag van de seculiere staat en zwart-tot-lichtgetint racisme tegen ons Kaukasiërs.

Dit stuk was overigens deels geïnspireerd door onderstaande video: bekijk ‘m!

_______________

Advertenties