offerfeest-isis

Als xenofobe bigotist zeg ik altijd dat de islam een halsafsnijders-ideologie is waarin het “offerfeest” gewoon een vingeroefening vormt voor het onverdoofd snijden van de strotten van “ongelovigen”. Wat zegt u? Nee, dat is bij de Joden niet zo. Die doen het om te voorkómen dat ze lust krijgen mensen te strotsnijden, hoewel de Joden eigenlijk veel meer recht zouden hebben op die lust.

Ik ben geeneens een Jood, maar ik heb desalniettemin vaak de stiekeme wens om die hele islamitische wereld te neutronenbombarderen. Maar dan denk je weer aan al die kinderen en goede mensen die daar toch ook leven en dan sla ik mezelf maar weer eens met het zweepje van de Rede.

De Vlaamse krant “Het Laatste Nieuws” kopt:

“IS slacht ‘spionnen’ af als schapen op het Offerfeest”

“( . . . ) een nieuwe terechtstelling, die letterlijk in een slachthuis plaatsvindt. Vijftien zogezegde spionnen worden daar als beesten binnengedreven, met messen gekeeld, boven roosters gehouden tot ze leeggebloed zijn en dan met kettingen opgehangen aan het plafond – alsof het schapen zijn die ritueel worden geslacht voor het Offerfeest.”

Nee, ik heb de video niet opgezocht en hem dus ook niet gezien. Wie lust heeft mag zelf gaan googelen.
__________________________

