Die vrij nieuwe Gazelle damesfiets op de voorgrond heeft een van de

Die vrij nieuwe Gazelle damesfiets op de voorgrond heeft een van de “jongens” vast op afbetaling

Nu de rechterlijke D66-macht in Nederland toch weer net ietsje waanzinniger is gebleken dan ik toch al dacht, moeten we misschien Geert Wilders een beetje steunen. Dus dat anecdootetje waarover ik twijfelde of het opgeschreven moest worden, zullen we toch maar de grote wereld in sturen.

Persoonlijke annekedotes over Marokkanen te over. Mooi weer deze zondagmiddag, dus ik ging maar weer eens fietsen. Aangekomen bij het kruispunt Insulindeweg-Molukkenstraat merk ik dat de Marathon van Amsterdam bezig is. De lopers gaan over de Molukkenstraat en er is met dranghekken een soort sluis-syseem gemaakt dat moet zorgen dat de vele voetgangers en fietsers op de Insulindeweg toch de Molukkenstraat kunnen oversteken. We moeten in een kooi van dranghekken in dichte drommen staan wachten tot de sluis geopend wordt.

Het punt is hier dus dat we dicht opeengepakt staan. Een jonge Marokkaan staat vlak voor me en laat de motor van zijn scooter gewoon doorlopen. Ik sta met mijn neus precies boven zijn uitlaat en ik kan niet links, niet rechts, niet vooruit en niet achteruit. Dus ik vraag hem zo beleefd mogelijk: “Zou je die motor even kunnen uitzetten.”

“Hoezo dan?”

Daarop moet je eigenlijk niet antwoorden, maar een pistool uit je zak trekken en hem ter plekke neerknallen.

Maar ik trek geen pistool, maar een zo neutraal mogelijk gezicht en zeg zo vlak mogelijk: “Het slaat op mijn longen.”

Blijkbaar ben ik oud en grijs en bedeesd genoeg.

Hij zet zijn motor af.

Hier heb je dus in een minuscuul notendopje de mentaliteit van veel – (Ja, je hebt ook goeie! Nee hoor, we vergeten de goeie echt niet!) – Marokkanen en de reden waarom een werkgever ze gewoon niet wil en waarom er nooit iets fatsoenlijks groeit uit dat soort rotzakken.

Nee, dat ga ik verder niet meer uitleggen.

OvervalTV. Kutmarokkanen beroven gezin, met machinegeweer en voorhamer #minder

UPDATE 20 OKTOBER 2016:

OM: ‘Negerhoer’ verloor kind niet door klappen

Bijna viereneenhalf jaar geleden sloegen en schopten vijf Marokkanen een Surinamer in elkaar omdat hij met zijn Marokkaanse vriendin over straat liep in Mokum. “Negerhoer”, riepen ze en ook de vrouw kreeg trappen en klappen. Een week later beviel ze, na zes maanden zwangerschap, van een dood kind. De daders liepen enkele dagen later al weer los rond – al zag het OM zich door de berichtgeving over het racistische xenofobe haatgeweld genoodzaakt in hoger beroep te gaan tegen die vrijlating. We schreven destijds al, op 5 mei 2012: “Er zijn vast een hoop slimme advocaten die aan kunnen tonen dat die dooie baby niks met een vechtpartij van een week eerder te maken heeft.” En jawel hoor. Dik vier jaar later is justitie overtuigd door deskundigen en is “niet bewezen dat baby stierf door vechtpartij”, kopt het Parool, in relatieve stilte want . . . . . . . . . Lees verder op GeenStijl >>>

____________________

