derksen-wilders-zit-al-te-applaudiseren

Hier, bij GeenStijl, het fragment waarin Johan Derksen gedachteloos zegt dat Sylvana Simons zo trots als een aapje was. Volgens mij had-ie geen enkele racistische intentie. Ijzersterk van ‘m vond ik dat-ie geen spier vertrok en dat-ie op de suggestie dat hij zijn Nederlandse Uitdrukkingen & Gezegdes niet kende, vlakjes antwoordde: “Ze lijkt helemaal niet op een pauw”.

Het stukje dat Pritt Stift even later schreef, was wel leuk, maar klopte qua logische consistentie niet helemaal. Want Kuzu was zélf “apetrots” op Sylvana en dus moesten degenen die een banaan wilden gooien dat naar Kuzu doen en niet naar Sylvana. Persoonlijk zou ik Kuzu overigens bij voorkeur een gas-cylinder met Zyklon-B naar zijn proletenkanis gooien: een en twee.

Maar écht dom was wat Derksen in ditzelfde verband zei:

“Want ik dacht dat we met Wilders het ergste gehad hadden wat mogelijk was in Nederland, maar de politieke partij DENK is nóg erger”

Het voetbalgelul van Derksen beperkt zich tot twee dingen: het afzeiken (gewoonlijk) of in de lucht steken (zelden) van voetbalbestuurders. Dat kan ik allemaal niet beoordelen en hij doet het leuk. Wat-ie over voetbal- en voetballers zegt, kan ik wel beoordelen, want we hebben allemaal evenveel verstand van voetbal, maar ook dat verwoordt-ie in elk geval altijd vermakelijk.

Ik zou aan de snor Sophie Hildebrandsgewijs wel eens de vraag willen stellen: “Wat is er nou precies érrug aan Wilders?” Want Wilders is voor zover ik weet een liberaal op alle ethische kwesties, een sociaal-democraat als het gaat om de verzorgingsstaat en de enige die zich verzet tegen de oudste en nieuwste manifestatie van een nazi-mentaliteit, dat wil zeggen de islam. Met andere woorden, Spiessbürger Derksen: Wilders is het tegenovergestelde van DENK, dus als je een hekel hebt aan DENK dan . . . . . . Vat je me?

Oh ja! Nog even over dat negroïde apenracisme. Het is dus duidelijk dat de kritici van Derksen de racisten zijn omdat zij apen met negers in verband brengen. Derksen heeft live in een praatprogramma en on the spur of the moment zich even niet gerealiseerd dat die vergelijking vlak onder de oppervlakte van de halve witte mensheid zit. Ik bijvoorbeeld heb vele idioten van het Kaukasische ras met bavianen vergeleken – Mark Rutte en Ab Klink bijvoorbeeld, maar ik kijk wel uit om . . . . . . . kijk zó racistisch zijn we nou in dit land! Ik kan zelfs geen enkele negroïde politicus bedenken die ik niet met een aap zou vergelijken! Terwijl een neger wat mij betreft vooral méns is! En dus in de Tweede Kamer zou moeten kunnen zitten.

Zie ook:
Johan Derksen, Farid Azarkan, Jeroen Pauw en de redeloze racistisch-fascistische Rif-apen uit Marokko
Johan Derksen: ‘Das weiß der Führer nicht!’
Johan Derksen is een viezerik met smetvrees
Kleinburger Johan Derksen moet zich tot voetbalgelul beperken

______________________

