Tobias den Hartog. Van Hans van Soest heb ik geen portret kunnen vinden.

Tobias den Hartog. Van Hans van Soest heb ik geen portret kunnen vinden.

Er staat een prachtig stuk in het AD waarin Geert Wilders uitgebreid aan het woord is:  “Oordeel zelf: dit is het plan van Geert Wilders”. Een citaat:

“Miljoenen Nederlanders hebben de afgelopen decennia gezien hoe hun land voor hun ogen gekaapt werd. Je hoefde geen genie te zijn om te weten dat dit slecht zou aflopen. De onophoudelijke soevereiniteitsoverdrachten aan de EU, de euro die meer schaadt dan baat, de eindeloze stroom weggegooid geld naar de Grieken, de gevaren van de islam, de open grenzen en de massa-immigratie, de groeiende terreurdreiging, de asieltsunami, de belastingverhogingen en last but not least de bezuinigingen in de ouderen- en gehandicaptenzorg die de zwaksten in de samenleving kopje onder hebben geduwd.”  

In datzelfde AD staat ook een interview met Geert Wilders onder de kop “Ik kies voor eigen land eerst, dat is politiek” en dat interview valt vooral op door de in deze tijden van ISIS verbijsterende onnozelheid van de twee interviewers op het puntje islam. Ze vragen namelijk:

U vergelijkt de islam met nazisme. Dat slaat toch nergens op?”

Dus ik heb die ene intellectueel, Tobias den Hartog, maar een mail gestuurd met de volgende inhoud:

Langste versie: http://bit.ly/AsTQMc
Kortere versie: http://bit.ly/Q6Cbnr
Kortste versie: http://bit.ly/1dW0H8t
STUUR JE HET OOK EVEN DOOR AAN HANS VAN SOEST?

(Die Van Soest is overigens “chef politiek Algemeen Dagblad/Het Parool”. Zoals  ik al zei: een intellectueel.)

_________________

