geenpeil-aanmeldingformulier

Ik wil absoluut lid worden van GeenPeil. Deze kans op democratie als constant referendum laat ik me niet afpakken. Al zal ik zelf op de PVV stemmen en wel op Martin Bosma. Er is alleen één probleem met lid worden: ik zie geen kans dat extreem domme aanmeldingsformulier goed in te vullen. Hoe moeten die adres-gegegevens in godsvredespleuristeringtyferietusnaam in die grafhokjes. Geen idee. Het zal wel weer aan mij liggen. Maar blijkbaar doe ik steeds iets verkeerd want dit is iedere keer de boodschap:

geenpeil-aanmeldingformulier2

UPDATE:
Een goedwillend vriend schrijft mij:

“Dit maakt een tamelijk domme indruk. Als je nu eens begint met in het vakje ‘postcode’ de postcode in te vullen.”

Ik antwoordde hem:

“Ja, ik had wel het vage vermoeden dat er héél vaag in die vakjes staat wat er ingevuld moet worden.
Maar het staat er dermate dom-vaag dat ik het niet eens WÍL kunnen lezen.
Dus:  waar zie jij in mijn screenshot, zonder een nucleaire vaagheidsverbeteraar te gebruiken, het woord ‘postcode’ staan?”

_________________

