Wat Jan Roos zegt is natuurlijk al helemaal alléén maar rancune

Wat Jan Roos zegt is natuurlijk al helemaal alléén maar rancune

Ik zal wel weer een te laag IQ hebben om het te snappen, want ik ben niet eens in staat om een formuliertje in te vullen. Voorts heb ik de tok-tok-shows deze maandagavond niet gevolgd, ook niet RTL Late Night alwaar “lijsttrekker” Jan Dijkgraaf heeft aangeschuifd. Ook geen zin om het via ”Uitzending Gemist” te bekijken, want schijtziek van domkoppen-diarhee (ja, ik heb Grieks gehad, dat ziet u goed) en ik doe het dus met wat ik ’s nachts om drie uur in de gauwigheid on-line vind. Nou, het enige op het eerste gezicht substantiële wat ik aan kritiek ontwaar is bij nader inzien quasi-substantieel:

“Alleen maar afwachten waar de politiek mee komt en dan JA of NEE zeggen: daar gaan we de noodzakelijke veranderingen niet mee realiseren.”

Deze is van Thierry Baudet en bij mijn weten het eerste domkoppige wat-ie ooit gezegd heeft. Want wat is dit voor slap gelul? Waarom zouden de GeenPeil-kamerleden niet een initiatief wetsontwerp kunnen indienen, nadat ze on-line gevraagd hebben of de achterban het er mee eens is? En waarom zouden die GeenPeil-kamerleden vóór elke on-line-stemming niet een stem-advies kunnen geven aan de stemmerds?

Ben ik nou écht zo dom, mis ik iets, moet ik een spuitje krijgen, of wat?

UPDATE ROND VIJF UUR IN DE MORGEN:

Godallemachtig. Jezus Christus met je zuster op een houtvlot. Wollt ihr den totalknulligen Amateurismus? Dan moet je even gaan kijken naar het filmverslag van de introductiemiddag in Amersfoort van de nieuwe GeenStijlPeil-referendum-partij op Sinterklaasmaandag 5 december 2016. Met Alptekin Akdogan. Wie? Dat zeg ik toch! Met Alptekin Akdogan! Hij is ontroerend en hij houdt zijn pet op. Goed voor het trekken van met-een-migratie-achtergrond-achterban. Theodor Holman is de enige die de amateur spéélt. Bart Nijman is het oprecht. Maar lijsttrekker Jan Dijkgraaf is het vleesgeworden kalekaboutergeworden totaal-amateurisme zelve. Hoe hij de teleprompter gebruikt is . . . . . eh  . . . . .  geïnverteerd Obamiaans. Die haperende dictie is de ultieme anti-Goebbels. Kijk hoe hij aan zijn glaasje water vasthoudt alsof zijn leven ervan afhangt. Zelfs als-ie aan zijn neus krabt laat-ie het niet los. 

______________

