marokkaanse-meiden-9Nee, niet álle Marokkanen haten Joden, zwarten en Hollanders en zien vrouwen als eergerelateerde gebruiksvoorwerpen die je mag meppen. Laten we het op 90% houden. Ik stuitte via YouTube op een docu uit 2011 van Mildred Roethof – “Afvallige moslima’s in het nauw” – over Marokkaanse meiden die zich niet wensen te schikken naar de islam. Indertijd heb ik die docu gezien, maar ik stond toch weer versteld van de genadeloze rotzakkerij waarvan die Mocro-“cultuur”aan elkaar hangt. Kijkluister vooral ook even aan het einde vanaf 22:45 naar wat dat Mocrootje van 12 jaar heeft te vertellen. Wat zegt u, mijnheer Wilders? Graag minder? Nou, wat mij betreft mag u het direct gaan regelen. Wat ik daarmee bedoel? Een groot ommuurd kamp in de Flevopolder en daar zetten we het soort bij elkaar dat we vanaf 19:30 voorbij zien lopen op een plein in Amsterdam-Oost. Dan kunnen ze elkáár terroriseren. En kijkluister ook vanaf minuut 16:00 naar het verhaal van Thara en . . . . . . . enfin: die hele docu dus. Die drie andere afleveringen die hier vermeld staan, heb ik nog niet gezien, maar dat ga ik zeker nog doen.

Ik zelf heb zeer veel over het Marokkanenprobleem geschreven, maar ik zal me beperken tot twee verwijzingen:

1) “AAN DE OBSCURANTISTEN (4): Marokkanen

2) Hassnae Bouazza heeft een typisch Marokkanenprobleem

marokkaanse-meiden-8

____________________

