kerststal-levende-lammetjes

Nee, zo luidt de kop niet in de “Gazet van Antwerpen”. Die luidt “Tieners slaan lammetjes uit kerststal dood met boekentas”.

Maar als dit geen Noord-Afrikanen zijn geweest, vreet ik een Koran op.

Ivo Goormans weet natuurlijk perfect dat het Marokkaantjes waren, maar hij mag het uiteraard niet zéggen. Herstel: hij heeft het natuurlijk wél gezegd, maar de krant durft het niet op te schrijven. En besluit zelfs met

“De politie kwam maandag ter plaatse, maar wie er achter de feiten zit, is onduidelijk.”

WOE-HA-HA!!!

“Om 7u ’s morgens zag ik twee jonge kerels aan de kerststal. Ze leken maar dertien of veertien jaar oud. Ik kon mijn ogen niet geloven, want ze waren met hun boekentas op het hoofd van de schaapjes aan het slaan. Ik ben dan teruggedraaid met mijn brommer om ze tegen te houden. Toen ze dat zagen, sprongen ze op hun fiets en vluchtten ze weg”, vertelt getuige Ivo Goormans (52). “

Doet me denken aan Ouwe Piet de ex-bokser – nu waarschijnlijk 95 – die in het Flevopark van Amsterdam een paar Marokkanen betrapte die probeerden eenden te martelen door een lijn uit te gooien met een vishaak erin en een stuk brood eraan. De bedoeling was dat het in de strotten van de beesten ging zitten, waarna ze ermee konden gaan “spelen”. Doet me ook denken aan altijd weer Marokkaanse jongetjes die naar de duiven op de pleinen schoppen en de begeleidende hoofddoeken die dat heel gewoon vinden.

Oh ja! Ouwe Piet. Hij was met een maat en hij heeft die Marokkanen geslagen tot ze in hun broek zeken en ze vervolgens de plomp in gemept.

EN IN DE MENSEN EEN WELBEHAGEN! WAT U ZEGT!

_________________

