Jan Dijkgraaf door Spartacus van GeenStijl zéér onterecht en grievend een

Jan Dijkgraaf, door Spartacus van GeenStijl zéér onterecht en grievend een “natte hamster met een kale kop” genoemd

Jan Dijkgraaf is de “lijsttrekker” van GeenPeil en ik citeer het begin van zijn brief aan Guy Verhofstadt

Meneer Verhofstadt,

Het is me lang gelukt u te negeren.

Maar nu is het genoeg geweest.

Met “Europe is the way to make the life of our citizens safer #BerlinAttacks” sloot u gisteren een serietje ‘meer, meer, meer EU’-tweets af.

Op dat moment voelde ik een ongekende woede in me opkomen.

Het is dat ik niet kan photoshoppen, anders had ik een foto van u gezocht met uw handpalmen naar voren en er líters bloed tegenaan gekwakt.

U bent de fractievoorzitter van ALDE, de gezamenlijke club van liberalen en democraten in het Europees Parlement. U bent daarmee de voorman van de VVD- en D66-leden in het Europees Parlement.

En op het moment dat de slachtoffers van de zoveelste aanslag van Islamitische Staat op Europees grondgebied nog niet eens de laatste eer is bewezen en er in Berlijnse ziekenhuizen mensen voor hun leven vechten, komt u met uw stokpaardje: méér Europa (u bedoelt: meer EU).

U dacht: het ijzer smeden nu de lijken nog heet zijn.

Misschien is het u ontgaan, meneer Verhofstadt, maar mij niet . . . . . Lees verder >>>

________________

