simons-sylvana-teletekst

Het Jodenhatende islamofilie-vod heeft het exclusieve interview achter een betaalmuurtje van een kwartje bij Blendle.

Ik citeer:

“Er is nog veel werk te verzetten als het gaat over bijvoorbeeld homo-acceptatie, loonongelijkheid, migrantenacceptatie en leeftijdsdiscriminatie.”

“Migrantenacceptatie” zal wel betekenen: ruim baan voor de nazislam. Dat betekent dus ruim baan voor die typische moslimische meevoelmentaliteit die ze ervaren heeft bij DENK:

“Je moet je voorstellen dat ik ’s middags een gesprek had met NCTV (Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, red.) waarin een aantal maatregelen werd toegezegd. Maar bij Denk leek men vooral erg blij dat ze dat nieuws konden melden, terwijl die maatregelen nog niet eens in werking waren getreden. Voordat ik goed en wel besefte wat er gebeurde, belegden ze een persconferentie. In onze groepsapp reageerden ze ’s avonds jubelend op de media-aandacht die de persconferentie genereerde. Maar Tunahan Kuzu heeft mij tot op de dag van vandaag niet gebeld en gevraagd hoe het met me gaat. Ook geen appje, nee. Toen ik de volgende dag wakker werd en hier thuis alleen op de bank zat en geen kant op kon, dacht ik: is dit het wel allemaal waard? Ja, zei ik tegen mezelf, het is het waard om beschimpt en bedreigd te worden als dat nodig is om mijn idealen na te streven maar alleen als ik die idealen voor honderd procent vertegenwoordigd zie bij Denk. En dat is niet het geval.

Ja, dat kon niet goed gaan:  een negerin zwarte vrouw onder moslims: dan word je al snel een slavin en een gebruiksvoorwerp.

Weiterhin beobachtet “der Völkische” Folgendes:

“Met haar vertrek laat Sylvana Simons het zorgvuldig geconstrueerde multi-etnische bouwwerk van Denk goeddeels ineenstorten. Kamerleden Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk streden de afgelopen twee jaar tegen het imago van ‘Turkenpartij’ en ‘moslimpartij’.”

Ach ja: Turken will be Osmanen en moslims will be Mohammedanen.

En dan tenslotte over die naam die een programma is. Artikel 1. Van de Grondwet. Dus. Waarom dat een domme naam is, kunt u hier lezen:

Pim Fortuyn had gelijk: weg met Artikel 1 van de Grondwet! En weg met de islam!

LEES OOK:

Bruin aapje Sylvana Simons en witte aap Wilfred Genee over het kanker-racisme in Nederland
Het dreigingsnivo voor Sylvana Simons is een duizendste van dat voor Geert Wilders
Sylvana Simons en Clarice Gargard zijn jonge bruine aapjes
Heeft Sylvana Simons een begin van een benul waarbij ze zich met dat DENK heeft aangesloten?
Wat hebben die toetsenbordhooligans nou eigenlijk tegen Sylvana Simons gezegd?

sylvana-bridget-daphne

Een lekker wijf en ook nog geweldige hersens, een verheven moraal en hoge idealen. Wat wil je nog meer in het leven?

________________

