Op exact 32:41 maakt Jinek het evenwichtsgebaar als ze zegt: “wat ik misschien ook wel enigszins kan begrijpen”. . . . .  Sláán! Sláán!! Sláán !!! . . . . . . .

Op exact 32:41 maakt Jinek het evenwichtsgebaar als ze zegt: “wat ik misschien ook wel enigszins kan begrijpen”. . . . . Sláán! Sláán!! Sláán !!! . . . . . . .

Wat is dat toch een walgelijk wijf, die Jinek.
Gisteravond: kijk vanaf 31:35.
Jinek:

“Grote ophef in Groot-Brittannië. Sketchje van de BBC, waarin de spot wordt gedreven met Islamitische Staat, roept gemengde reacties op.”

Volgt vertoon van sketch waarin Engelse parodische settaaier over moslima’s en bomvesten.

Jinek vraagt aan Frits Wester:

“Kan het Frits of niet?”

Frits durft slechts aan te geven dat-ie het wel “bijzonder” vindt.
De mimiek van Wester vertelt dat-ie het prima vindt, maar dat-ie zulks niet durft te zeggen.
Dat is uiteraard om twee redenen: angst voor de linkse pc-meute en angst voor de islam zelf.

Jinek:

“Het leidde ook, wat ik al zei, tot gemengde reacties. Sommige mensen vinden dat het niet kan, wat ik misschien ook wel enigszins kan begrijpen. Maar ja, wanneer zeg je dat het niet kan?”

Werkelijk Jinek?
Kan jij enigszins begrijpen waarom mensen dit te ver vinden gaan?
Leg eens uit.
Maar niet face-to-face aan mij.
Want dan vlieg ik je naar de strot.

Dezelfde vraag die Jinek aan Wester stelde gaat ook richting Joost Vullings (NOS-journaal). Die dekt zich in door te stellen dat het kán, maar dat mensen er óók boos om mogen worden.

Werkelijk Vullings?
Mogen “mensen” er boos om worden?
Leg eens uit.
Maar niet aan mij.
Zie boven.

En ik?

Ik ben dan weer voldoende boos vanwege dit smerige kwezelend ontzien van dit enorme Kwaad, dat ik, als ik de rechterlijke macht ertoe zou hebben, Wester en Vullings 5 jaar en Jinek 10 jaar dwangarbeid zou geven alleen voor dit gebrek aan moed om te zeggen wat er gezegd moet worden.

Begrijp goed: deze BBC-sketch is niet eens een parodie op de nazislam in het algemeen, maar specifiek op ISIS, dus van die islam-verkeerd-begrijpers die met Koran en Soenna in de hand kinderen afslachten, meisjes in seksslavernij brengen, mensen levend verbranden, mensen verdrinken, mensen kruisigen, mensen levend verbranden, mensen in massa-executies de strot afsnijden en een genocide op Christenen aan het plegen zijn.

God, geef toch bij de volgende verkiezingen een absolute meerderheid aan PVV en FVD zodat die Augius-stallen van de Publieke Omroep grondig uitgemest kunnen worden.
____________________

