lesbos-2

Kijk: ik ben dus een wel héél erg uitgesproken tegenstander van die duivelse satans-ideologie-uit-de-hel, die ik zó erg haat dat ik er tautologisch van word. Ja, precies: de nazislam, die bedoel ik. En voorts besef ik net zo hard als de next populistische rechts-extremistische Untermensch dat die overspoelings-tsunami van “vluchtelingen” voor 95% of was het 80% uit islamitisch-moslimische uitkeringszoekers van fighting age bestaat. Maar dat neemt niet weg dat ik lul-met-vingers Leo Lucassen die optrad in deze uitzending van EenVandaag nog véél te mild vond met zijn too-little-too-late. Je hebt als Nederlandse regering en als EU dit vanaf maart 2016 zien aankomen en nu de mensen daar op Lesbos gruwelijk aan het verrekken zijn in die tentjes in de winterkou, modder en sneeuw, komt er een noodmaatregeltje van Ploumen van zegge en schrijve één ton euri. Niet alleen Rutte maar de hele politiek van Den Haag tot Brussel is hierin misdadig in gebreke gebleven. Criminal neglect. Ik krijg een steeds grotere hekel aan die gladde Tefal-klootzak met zijn rubberen ruggegraat die symbool staat voor de hele politiek, van Den Haag tot Brussel, van Groen-links tot PVV. Ja, noem mij maar een Glühwein-Gutmensch: de tiefus!

lesbos

_______________

