Derk Walters

Derk Walters

Aan de NRC als geheel en soms specifiek aan medewerkers van het islamofiele Jodenhaatvod heb ik al veel odes gewijd: Geert Mak, Ian Buruma, Bas Heijne, Carolien de Gruyter, Tom Jan Meeus. Ook over antisemiet Derk Walters die sinds september 2014 correspondent voor de NRC in Israël is, heb ik drie keer geschreven:

De nitwits van de NRC zijn de volgende Holocaust aan het voorbereiden

Viezerik Derk Walters is correspondent in Israël voor de ex-deftige NRC en dús is hij een doodgewone antisemiet die erop los lieglastert

Viezerik Derk Walters van de Jodenhaat-NRC smeerlapt dóórrrrrr

Het helpt natuurlijk niks, maar je moet het blijven signaleren. Nou ja: dat doet Likoed Nederland eigenlijk. Die sturen voortdurend stukken richting NRC die de Jodenhatende lieglasternijen van Walters aan de kaak stellen en die stukken worden ook voortdurend niet geplaatst. Ze hebben nu eenmaal de macht en de subsidies. Nog wel. Maar ze dansen op een vulkaan, de rotzakken.

Likoed schrijft in veel nettere bewoordingen contra en over het NRC-schorem dan ze verdienen, maar ik kan gelukkig de toonhoogte en het vocabulaire kiezen dat ik vind passen bij de gore smeerlapperij die ze daar uitvreten.

Mag ik u aanbevelen twee brave stukken van Likoed Nederland tegen het Oude Grote Kwaad zoals dat zich manifesteert in NSB-handelsblad?

Weer lelijke missers bij NRC-correspondent in Israël

Aanklacht tegen NRC-correspondent Walters vanwege verkeerd overschrijven en verkrachten citaat

________________

