Valsema in karakteristieke huichelpose

Valsema in karakteristieke huichelpose

Zonder dollen: als ik niet honderd keer het toetsenbord heb bestegen vanwege ergernis over het Femke  dan . . . . .  eh . . . . .  moge de islam mij halen. Maar ik heb geen enkele illusie over de mogelijkheid dat ze uit haar loopgraaf komt. Zoals ik eerder zei:

Femke Halsema’s geest is zélf geheel opgetrokken uit het hardste rotsgesteente dat in de hele Jura van de Pyrenese Allepenijnen gevonden kan worden. Als je daarin een deukje wil krijgen moet je eerst langdurig met zoutzuur en vlammenwerpers aan het werk om poreus te maken en dan nóg moet je raketwerpers inzetten.”

En nu lees ik bij Feynman van GeenStijl over de Trump-ban voor zeven islamitische landen het volgende:

De meest walgelijke reactie kwam van Femke Halsema, die herhaalde keer op keer dat gemartelde vluchtelingen hierdoor terug de oorlog ingestuurd werden. Van de gigantische migratiestroom is maar een deel vluchteling, en daarvan is een nog kleiner deel gemarteld. Ze schept eerst haar eigen werkelijkheid om daarna mensen te ronselen voor GroenLinks. Deze maatregel treft mensen die vanuit het ene veilige land willen vliegen naar het andere veilige land. Tussen alle slachtoffers en gelukzoekers zitten ook de oorlogsmisdadigers en terroristen.”

Nee het houdt niet op. Niet vanzelf. Zou Bismarck toch gelijk hebben gehad?

“Nicht durch Reden oder Majoritätsbeschlüsse werden die großen Fragen der Zeit entschieden ( . . .) sondern durch Eisen und Blut.

Die burgeroorlog gaat er komen.

_______________

