Joost zegt in dit filmpje “ik deug wél”. Dat geloof ik ook, dus ik vroeg mij af of hij een hersenbloeding had gehad toen hij een hysterisch samenzwerings-stuk van een “gast-auteur”plaatste waarin, jawel, de Joden weer eens aan alle touwtjes in de wereld trekken. En toen zei ik ook nog dat het stom was van Wilders om zich te associëren met een auteur die dergelijke gastauteurs plaatst. Inmiddels heb ik het boek gescand en zie dat het uitstekend geschreven en onderhoudend is, alsmede oog-openend voor mensen die bah-Wilders roepen, maar geen idee hebben uit welke oergrond deze Geblondeerde Reus oprijst. Blijft mijn vraag waarom Joost dat antisemitische stuk plaatste. Want zoals uit bovenstaand filmpje blijkt, heeft hij géén hersenbloeding gehad.

Goeie vraag trouwens aan Thierry Baudet van de interviewer: “Ben je niet bang dat je nu, ja, heilie kastela begooit?” Baudet heeft het blijkbaar wél verstaan, want hij zegt dat hij er niet bang van is.
___________

