Na de steniging

Na de steniging

Ik ga nu best wel een kwetsbaar stukje innerlijke beroering van mezelf laten zien. Naar aanleiding van het miljoenste hartverscheurend stupide stuk in de systeem-media over de islam dat mij dit keer werd toegezonden door Vlaamse vrienden, mailde ik het volgend terug aan die vrienden:

“Waarom kan nooit eens iemand in Vlaanderen zo’n gek aanpakken?
Dan kan ik het lekker doorplaatsen op mijn website.
Ik zit af en toe half te schreien van vermoeidheid achter mijn computer.”

Kijk, dan weet de lezer ook meteen waarom ik vaak zo razend ben. Omdat mijn cultuur mijn cultuur niet meer is, maar een roofdier dat me bespringt zo gauw ik een mainstream-krant of een mainstream tv-zender opzet. Omdat ik twee decennia bang ben geweest te melden dat ik op gezegende leeftijd nog een 20-jarig kind heb. Omdat ik er alles aan heb moeten doen om mijn gezicht weg te houden van het internet, inclusief bijeenkomsten mijden waar ik best wel eens een hartig woordje had willen zeggen. En dat is omdat ik zeker weet niet alleen op een lijstje van de AIVD te staan, maar ook op lijstjes van de islamitische 5e colonne in Nederland. Omdat ook ik jaren geleden een beroepsverbod heb gekregen en ben gebroodroofd.

“Zo’n gek” in bovengeciteerde noodkreet richting Vlaanderen was de halve gare “theoloog” Jonas Slaats en ik schreef vanuit mijn tenen toch nog een stuk contra die hedonistisch-narcistische zweefkezende zelfverheffingsneuroot met zijn obsessie met zijn innerlijk leven. Maar ik vermeldde erbij in dat stuk dat ik voor deze ene keer afzag van het fileren van het feitenvrije geouweteringhoer.

Maar nu kan ik u melden dat Vlaming Sam van Rooy, zoon van Wim van Rooy en lid van het op één na grootste gevaar dat België bedreigt, namelijk het Vlaams Belang, een stuk heeft geschreven waarin die filering van het gelul van Slaats wél plaats vindt. Ga maar lezen op het Vlaamse Doorbraak.

En merk het nawoord van Sam op: “Ik bood dit stuk tevergeefs aan bij Knack. In tegenstelling tot het shariavergoelijkende stuk van theoloog en activist Jonas Slaats, kreeg ik een reeks kritische opmerkingen die kennelijk niet van toepassingen waren op het artikel van Slaats, dat overigens ook door Kifkif werd overgenomen.

Wat zegt u? Wat het grootste gevaar dan is dat België bedreigt als het ’t Vlaams Belang niet is? Da’s nogal wiedes: Donald Trump!

_________________

