***************************************************************
UPDATE 4 MAART 2017: Het zit me toch niet lekker. Ik scheld wel eens meer en volgens mij, en ook sommige anderen, steeds om de goede redenen. En het levert lezers op! Bijna 1300 views is aardig voor een marginaal weblogje. En je hebt ook nog eens kans dat degene die bescholden wordt er kennis van neemt. Maar deze keer was het eigenlijk, achteraf gezien, te grof. Ik ga een paar van die scheldwoorden ver-X-en.
***************************************************************

Ik heb eigenlijk geen tijd meer voor dat gelul, maar ik ging een ei bakken en zette mijn keuken-tv aan. Daar zat ze, onmetelijk hoog te paard, aan Buma uit te leggen dat nu juist in de islam de gezinswaarden toppie-toppie zijn. Dan zie je als in een flits belicht hoe dat “feminisme” van tegeswoordigs de volle 180 graden geperverteerd is. Dat wijf zat daar met een verontwaardigde rotkop het meest wreed-patriarchale systeem te verdedigen dat de wereld ooit heeft gezien. Dat systeem waarin de vader de baas is en als die er niet is de broers en anders wel de ooms. Dat systeem van clitoris-snijden en uithuwelijken en kindhuwelijken en een doek op je kop en een voddenzak om je lijf en . . . . . ach, sterf toch, XXXXXXXXXX! En Buma die niet meer wist uit te brengen dan dat de islam wel goed was voor de gezinswaarden, maar buitenshuis alles maar aan de overheid overliet. En toen had ik mijn ei op. Nee, ik mag niet schelden, maar ik mag wel sterfstikken aan een hartaanval door een cultuur die al 30 jaar voor mij steeds moordender wordt. Ik heb nog een een dochter van 21, jij XXXXXXXXXX! En jij gaat over mijn lijk bepalen wat we hier in Nederland van de nazislam moeten vinden.

’s Even kijken of er al een screenshot gemaakt kan worden. Ja hoor: daar zit ze!

desanne-van-brederode
_______________________

