neus-afgesneden

**********************************************************************
INSTANT UPDATE: Mekker-mekker-mekker. Van een paar kanten bereikt mij het niet onverwachte “waar hep dat nou voor nodig, dat sapkutje”. Dazakjevertelle: 1) Om aandacht voor het goede doel te genereren 2) Precies om hypocriete reacties als deze uit te lokken. Want de gruwelijke miskenning van de werkelijkheid voor vrouwen in de islam wordt door dit domme sapkutje ontkend en dat wekt geen enkele verontwaardiging, maar als ik het domme sapkutje benoem als een hypociet sapkutje dan vliegen de moraalridders op me af als ware ik een pussy-grabbing Donald Trump.
***********************************************************************

Maar eerst wil ik haar even langs Saoedi-Arabië sturen voor een geseling. Iedereen, en vooral elke vrouw die – zoals enige gestoorde UvA-nep-feministes en dus ook deze Ancilla – de boerqaab verdedigt als een vorm van vrijheid, dient in een dwangbuis afgevoerd te worden en per parachute in Taliban-gebied gedropt te worden. Ik zag Ancilla op een filmpje in Geen-Stijl-debat met Theo Hiddema op 14:00 verklaren:

“Boeken verbieden of een geloof verbieden dan denk ik niet dat we richting meer vrijheid gaan”.

Oh-oh-oh, jeugdig sapkutje dan toch! Een nazi-ideologie en zijn Heilig Boek verbieden brengt absoluut meer vrijheid, vooral als je daarmee voorkomt dat die ideologie aan de macht komt. Je krijgt daarmee niet alleen meer vrijheid, maar voorkomt ook oceanen aan menselijk lijden.

“Wat mij betreft is dit je reinste betutteling.”

Over de boerqaab en de boerkini zegt Ancilla op 23:00 dit:

Wat mij betreft is dit je reinste betutteling. En dit is uiteindelijk typische symboolpolitiek. Omdat er helemaal niet veel boerka’s zijn. Op het moment dat jij als voornamelijk mannenpolitiek vrouwen gaat vertellen wat ze wel en niet mogen aantrekken, dat is voor mij een beetje een grens zo kan je je misschien voorstellen.”

De werkelijk totále nitwittitude van zo’n adolescentje! En dan dat parmantig ironietje aan het eind! Klapjes, klapjes, klapjes! Heel veel klapjes op het blote bipsje!

Nog maar eens een keer?

“De boerqaab is een bloedzuigende, tartende, moordlust opwekkende klap in het gezicht van al wat humaan is uit naam van de meest inhumane, racistische, moorddadige en totalitaire ideologie die de wereld ooit heeft gezien: het Mohammedanisme. Het is een hoofddoek tot de duizendste macht verheven. En een hoofddoek is al een dubbele Jodenster, een symbool van naar binnen gericht racisme (jegens vrouwen in de islam) en naar buiten gericht racisme (jegens de ongelovigen). De boerqaab is dat ook, maar staat nog extremer voor dagelijkse terreur jegens vrouwen in de islamitische wereld en voor het oprukken van de nazislam in het Westen.”

En dit ook nog maar een keer?

Wie een beeld wil krijgen van ‘de vrouw in de islam’ moet Betsy Udinks ‘Allah en Eva’ lezen. Dit boek beschrijft het onbeschrijflijke lijden van de vrouwen in bijvoorbeeld Pakistan. Wat zeg ik nou? Inderdaad: Udink slaagt er inderdaad in het onbeschrijflijke te beschrijven. Mijn eigen leeservaring was:  Udink beschrijft het adequaat, maar ik kreeg mijn geest er niet omheen. Mijn geest wilde er niet aan. Ik kon het alleen bij stukjes en beetjes lezen, tot me door laten dringen. Zó pervers, zó smerig, zó onrechtvaardig, zó wreed, zó buiten alle proporties stompzinnig, zó lelijk kan geen menselijk wezen worden als de moslim-mannen die Udink in dat boek beschrijft. Maar ze bestaan wel degelijk. En bij miljoenen.

Enfin, een zee aan literatuur, ook van onze eigen Nahed Selim: ‘Allah houdt niet van vrouwen’, maar dit soort ‘feministen’ blijft tegen alle historische en actuele evidentie in roepen dat het niks met de islam te maken heeft. Ik heb van nature geen enkele neiging tot fysieke agressie tegen vrouwen, maar dit soort zou ik graag geselen tot ze in hun broek pissen.”

En als commentaartje op dat “er zijn maar weinig boerqaabs” van nitwit-onnozeltje dit riedeltje nog maar eens?

___________________

