Ik heb een héél zwáár leven, dat mag wel eens gezegd worden: 71 jaar, talloze trauma’s, kale AOW, de laatste 20 jaar nagenoeg niet geneukt en slechts een middelgrote piemel die steeds moeilijker echt hard wordt. Voorts zit ik de hele dag tegen voor God (pro Deo) een moeilijk boek te vertalen over nazi’s en islam en het Midden-Oosten, terwijl ik eigenlijk op hete kolen actuele stukken wil schrijven over de islam en Israël en de EU. Bovendien moest ik vandaag, op zaterdag nota bene, naar de tandarts en las ik in de wachtruimte een oud nummer van het maandblad Vrij Nederland waarin Hafid Bouazza ongeveer zei dat Nederland was aangetast door de bacterie van de islam en dat de links-regressieve nep-elite dat alsmaar niet wil erkennen. Dus ik heb het druk en vandaar dat ik het gewoon maar even kort meld: die “verwarde man” (Volkskrant en dus ongetwijfeld ook NOS-journaal) die in Düsseldorf van de week een stuk of zeven personen heftig tot dodelijk verwondde was niet een gewone verwarde man, maar heette toch wel weer gewoon Fatmir H. en was toch wel gewóón wéér een moslim, een mens gevormd dus door dat “geloof” vóór en dóór psychopaten.

______________________

