Nu Ronald Plasterk heeft voorgesteld om afgestraft regressief-links te laten fuseren met nog af te straffen regressief-links, moet ik toch nog maar eens aandacht vragen voor het feit dat ik van 2006 tot 2008 pogingen heb ondernomen om de PvdA-tanker héél langzaam van koers te laten veranderen. De bedoeling van de hieronder opgesomde teksten was ooit dat ze door de PvdA-top zouden worden gelezen. Op dat ogenblik had ik reden te veronderstellen dat zulks zou gaan lukken. Want ik opereerde toen met een vriend die zéér dicht bij de PvdA-top stond. Die er intiem mee bevriend was zogezegd. Nee, niks seksueels, maar hij hoorde bij . . . . eh . . . . . . the deep PvdA-state.

De koersverandering lukte niet, zoals nu uit die negen zetels blijkt. En dat heeft twee oorzaken: 1) het toelaten van het bestelen van Jan Modaal en wat daaronder zit en het doorsluizen van het geroofde naar de EU en de islam-import, 2) Het culturele verraad door het bevorderen van islamisering en ont-democratisering via de EU.

Als je bij die verarming en culturele verwezing telt wat ik onderlaatstelijk in een Balie-debat hoorde verwoorden als “verlangen naar bevrijding van complexiteit” dan heb je het hele plaatje.

Er zijn alléén voor een regressief-linkse nep-elite nog geestelijke ankerpunten in media-land te vinden. De rest heeft geen “natie” meer, geen geistige Raum der Nation meer en is gevlucht naar het internet. Zoals ik.

Die drie ontwikkelingen, de economische verarming, de sociale verwezing en de culturele verwezing en dat dan doortrokken met die toenemende complexiteit, is verantwoordelijk voor de opkomst van snotneus-messias Klaver, maar ook van het succes van de PVV en de opkomst van het FvD.

En welke van die factoren weegt het zwaarste? De portemonnaie, zeggen de vulgair-marxisten op regressief links. Het kan komen omdat ik – horribile dictu! – een intellectueel ben, maar ik weeg de culturele verwezing en het cultureel verraad van het regressief-linkse zelfverheffingsneuroten-machtsconglomeraat véél zwaarder. Daarvoor waarschuwde ik de Partij van de Arbeid in 2006-2008. Maar ze lázen het niet eens. Te druk met de carrière. Ja, ook Wouter Bos. Die vooral.

1)   Zelfmatiging en zelfcensuur

2)   Islam

3)   Als een hoofddoek een Jodenster is, wat is dan een boerka?

4)   Marrokanen

5)   Economie

6)   Pim Fortuyn en Ayaan Hirsi Ali

7)   Geert Maks domme lasterartikel in de NRC

8)   Abraham de Swaan over Ayaan Hirsi Ali

9)   Marcel Ten Hooven ontspoort

10) Joël Vos, filosoof en psycholoog

11) Wouter Bos, Maxime Verhagen, Jeroen Dijsselbloem, Markha Valenta, James Kennedy, Joris Luyendijk, Bregtje van der Haak en anderen

12) De eenzame schrijver, de islam en de komende catastrofe

_________________

