Links Rachida Lamrabet en rechts Eva Brems die de omvang aangeeft van de hersentumor die haar theorieën sterk beïnvloed heeft

Vlaamse Eva Brems, over wie ik vaker schreef***,  is vóór het toestaan van boerka en niqaab, van de boerqaab dus. De boerqaab is het meest racistische en onderdrukkende symbool van de nazistische islam. Als je dus voor het toestaan daarvan pleit, ben je of krankzinnig of verdorven. Ik hou het op een mengeling. Deze zieke vorm van “tolerantie” is wijd verbreid onder wat zich tegenwoordig “feministisch” noemt. Mevrouw Brems is hoogleraar mensenrechten aan de Universiteit van Gent. In Nederland zitten dergelijke gestoorde meisjes ook op onderwijsposten aan universiteiten, zoals de dames Else Vogel en Lieke Wissink.

Vandaag, 24 maart 2017, heeft Brems weer een stukkie in de Vlaamse “Standaard” en gelukkig achter de betaalmuur. Ze verdedigt daarin een Marokkaanse dame die als juriste werkt voor “Unia”, dat is het Belgische multikrolse “Gelijke-kansen-centrum”. Die dame heet ­Rachida Lamrabet en die ziet in de boerqaab een vorm van vrijheid, net als Brems. De “redenering” van Brems komt neer op een pervertering van alles wat een fatsoenlijk mens als ik normaal vind. Meen ik dat laatste nou? Ik ben inderdaad bang dat er niks anders overblijft om mij op te baseren dan mijn eigen instincten in het geval van dit soort geestesziekte. Dat wijf is gek en dat geldt tegenwoordig voor heel veel wijven. En als we deze links-regressieve gekken die nog steeds dominant zijn in de hele Europese cultuur niet op korte termijn uit hun machtsposities en subsidie-holen weten te verdrijven dan is West-Europa definitief verloren en zullen onze steden op het Beiroet van de jaren 1970 en 1980 gaan lijken.

Wie een korte en goed geschreven aan-de-kaak-stelling van deze zieke waanzin wil lezen gaat naar het recente stukkie van Miel Swillens op “Doorbraak” onder de titel “Rachida Lamrabet en haar Orwelliaanse logica“.

Voor de rest rest mij me eiges te citeren alvorens ik mijn kop een paar minuten onder een koude kraan ga houden:

“De boerqaab is een bloedzuigende, tartende, moordlust opwekkende klap in het gezicht van al wat humaan is uit naam van de meest inhumane, racistische, moorddadige en totalitaire ideologie die de wereld ooit heeft gezien: het Mohammedanisme. Het is een hoofddoek tot de duizendste macht verheven. En een hoofddoek is al een dubbele Jodenster, een symbool van naar binnen gericht racisme (jegens vrouwen in de islam) en naar buiten gericht racisme (jegens de ongelovigen). De boerqaab is dat ook, maar staat nog extremer voor dagelijkse terreur jegens vrouwen in de islamitische wereld en voor het oprukken van de nazislam in het Westen.”

*** Over Eva Brems:

Halve gare voelt zich thuis bij antisemiet: Rik Torfs & Eva Brems
Als ik Eva Brems tegenkom, kan ik alleen maar hópen dat ik haar niet doodsla
Eva Brems wekt de Breivik in mij
Eva Brems: een onbekwame hoogleraar Mensenrechten belastert Israël

__________________

