Dit is een peperbus op de hoek van het Kastanjeplein in Amsterdam, waar de weggevoerde Joden uit de buurt elk jaar op een speciale manier herdacht worden.

Onze nep-elite. Regressief-links. Ze zullen er weer staan. Met hun foute gelul. Getuigend van het Mene Tekel over Nederland en Europa. Uitsluitkutje Mei Li Vos. De zindelijke burgerheren en burgerdames. Samen met de rest van de geestelijk onvolwassenen. Op de Dam. Bij het Bevrijdingsmonument. Waar genocidale islamitische baardmutsjurken ongestraft konden oproepen tot nieuwe massamoorden, terwijl een man die het moslimische schorem te lijf wilde door de politie werd verwijderd. En toen ik dát in die docu van Frank Buis zag gebeuren, verlangde ik naar een overheid die dit soort moslim-moordenaars ter plekke mitrailleert. Er een vlammenwerper op zetten, mocht ook. Kijkkijk. Nounou. Tsjongejonge. Dit overkwam mij. Deze ikke. En ik vertel het maar even aan al die D66-ers en aan Bart Schut die evolutionair zoveel verder zijn dan ik en die nooit van die aanvechtingen zouden kunnen hebben.

U kunt u overigens de moeite van het mij aangeven wegens raksistische geweldsdiskriminazi besparen, want dat heb ik zelf al gedaan.

Wat mijn razernij precies wekt? Die gesloten, arrogante koppen waarmee dit tuig bij het Bevrijdingsmonument op de Dam alles wat fatsoenlijk is, staat te tarten. Ga kijken! Ze hebben ongeveer de uitstraling van een bepaald soort Marokkanen, van wie er vrij veel zijn, en die je met alleen een blik totaal kunnen ontmenselijken. Wat zei Diederik Samsom ook alweer, die een tijdje als straatcoach had gewerkt? “Ze gaan direct naar je merg.” En die baardjurken stonden daar bij het Bevrijdingsmonument op de Dam met massamoord te dreigen uit naam van een “religie” die in elk wezens-aspect van de leer overeen komt met het nazisme. Een “religie”, een totalitaire en onhervormbare ideologie die al 1400 jaar “maatschappijen” oplevert vol wreedheid, racisme en onderdrukking en de mensheid niets, maar dan ook niets fatsoenlijks hebben gegeven. Ook “technisch” niet. Wat moslims claimen als hun “uitvindingen” zijn altijd gedaan door de culturen die ze bloedig hadden veroverd en waarop ze parasiteerden. Ik heb hier voor u een bloemlezing verzorgd. En als de “oelema”, de imama’s en oelewappa’s eenmaal na een eeuw of anderhalf hun zuignappen goed vast hadden zitten op de gastheer – het Byzantijnse Rijk, el-Andaloes”- dan was het uit met alle creativiteit en vrijheid. Terwijl de wereld aanslag na aanslag door moslims heeft te verduren en een flink deel van onze maatschappelijke energie inmiddels opgaat aan het voorkomen van islamitische terreur, gaan onze regressief-linkse politici vrolijk verder met het verharmlosen van de islam. Mene Tekel!

Een vaste gast bij de perverteringsvoorstellingen van onze nep-elite is de laatste jaren acteur Nasrdin Dchar met zijn goedkope emo-kitsch. Hij moet zorgen dat de moslims net zo hard als slachtoffer worden gezien als de Joden. Daarbij helpt dat hij al eens een keer een vervolgde Jood heeft gespééld, met gele ster en al op zijn jas en dat hij erg ontroerd raakte door Schindlers List. Nu vond ik hem wéér terug op een officiële site van het Comité 4 en 5 mei met wéér zo’n sentimenteel en hypocriet huilverhaal van het soort dat ik al twee keer aan de kaak heb gesteld.

Dchar maar weer eens in 2017:

“Ik maak me zorgen over Nederland en over het wereldwijde populisme. Van Wilders tot Le Pen tot Trump, leiders die een steeds grotere aanhang krijgen. De opkomst van het religieus extremisme beangstigt me ook. Er zitten veel moslims onder de slachtoffers van die aanslagen, zogenaamd uitgevoerd in naam van de islam, terwijl het de moslims zijn die zich vervolgens moeten verantwoorden voor diezelfde aanslagen.”

Ziet u: moslims zijn geen daders, niet de Jodenvervólgers, maar dubbel slachtoffer, van de aanslagen en van de beschuldigingn die daarna komen. Nog steeds geen enkele neiging zich te verdiepen in de vraag waarom die hele islam al 1400 jaar aan elkaar hangt van stompzinnige quasi-religiositeit, wrede repressie en bloedige terreur. Nog steeds niet in de gaten dat die hele islam “religieus extremisme” IS. Het “populisme”, dat is pas erg! Geen idee heeft-ie waar dat nou vandaan komt. Of toch? Zou het kunnen dat-ie het heel goed weet? Maar dat-ie bang is om het te zeggen? Want tegen de islam aanschoppen is een stuk gevaarlijker dan tegen “de populisten”. Daarvan kan je doodgaan en zeker als Marokkaan.

En deze nep-elite die zodadelijk weer bij het Bevrijdinsgsmonument op de Dam met zedige gezichten de 6 miljoen dode Joden staat te herdenken, is intussen gedurende de rest van het jaar volop bezig de oudste Jodenhaat, die van de nazislam, te bevorderen door het demoniseren van de frontlijnstaat tegen die nazislam, namelijk Israël. Van NOS-journaal tot de Volkskrant en de Volkskrant tot de NRC tot alle regressief-linkse tok-shows, kortom het hele links-regressieve narcistisch-hedonistische zelfverheffingsneuroten-mediamachtsconglomeraat zit vol met “anti-zionisme”, maar het is natuurlijk antisemitisme, ook wel genoemd Jodenhaat. En als ik in een milde bui ben en rekening houd met de domheid van onze nep-elite, noem ik het wel eens vergoeilijkend Israël-irrationalisme. Die zitten ook in Israël zelf, die Israël-irrationalisten. Ja, kruiperige linkse Joden genoeg, in Israël, met als boegbeeld de landverrader Ari Shavit, en ook in Nederland, waar ik alleen maar Lodewijk Asscher en Raoul Heertje en Raoul Heertje noem. En dan is er natuurlijk ook nog Amerika, met de Jodenhaat die over de campussen rolt gesteund door de foute Jodenkrant New York Times: voor al uw links-regressieve anti-Israël-propaganda.

En ben ik nou blij met die gemoedstoestand waarin ik de bulk van de cultuur die mij via de media bereikt als walgelijk ervaar en met die permanente woede die mijn gezondheid ondermijnt en op zijn tijd overgaat in regelrechte moordlust? Vind ik het fijn om scheldend en vervloekend elke dag collaborerende idioten en waanzinsteksten te fileren? Nee. Ik vind het vreselijk. Want ik hou van hoffelijkheid en vriendelijkheid, maar ik hou bovenal van redelijkheid, om niet te zeggen van de Rede-met-een-hoofdletter. Maar, zoals ik eerder zei: ik ben een soort Israël geworden. Ik vecht voor mijn humaniteit, maar ik dreig te verliezen in een oceaan van geweld en gekte. Wat is lafheid, wat begrip? Wat is compromis, wat collaboratie? Wat is een legitiem vitaal instinct, wat een fascistische onderbuikreactie? Hoe het Kwaad adequaat te bestrijden zonder zelf deel ervan te worden? Etcetera et ad infinitum.

Intussen kom ik elke dag langs bewaakte Joodse synagoges en herdenkingsplekken, want ik woon in Amsterdam vlakbij een voormalige Jodenbuurt. En ik wens de goede bedoelers veel succes.

Nog iets goede-bedoelerigs: de parlementair-democratische stembus. Als ik geen Theo Hiddema-annex-Thierry Baudet zou stemmen, dan stemde ik Martin Bosma-annex-Geert Wilders. Want er is maar één ding dat veel sneller en effectiever moet gebeuren dan anti-ozon-maatregelen, in Nederland en Europa: géén moslims meer naar binnen tenzij ze duizend procent zeker oorlogsvluchtelingen zijn. En ze moeten terug als de oorlog over is, tenzij ze bijvoorbeeld Ayaan Hirsi Ali heten. Ik wil geen Erik Hazelhoff Roelfzema worden die moet zeggen:

“In het leven van ieder mens komen ogenblikken waarop hij tot zichzelf zegt: ‘Tja, dat kán niet.’ En dan doet hij iets.”

De wapens oppakken bijvoorbeeld.

Of een boek vertalen:

Hier een paar stichtelijke stukkies voorpublicatie uit de vertaling van bovenstaand boek:

1)“Ter geestelijke voorbereiding op 4 en 5 mei: 30 april de dood van Hitler

2) “Pasen, pogroms, nazislam, Israël

En hier nog een paar bonus-quotes, zoals Bert Brussen zou zeggen. De eerste gaat over de islam en de tweede over de islam en de Joden. Ze komen uit het boek “Mijn Vrijheid” van Ayaan Hirsi Ali. In het eerste citaat treedt op Ruud Koole (1953), een hoogleraar politieke wetenschappen aan de Universiteit Leiden en van 2001 tot 2005 voorzitter van de PvdA. Tot juni 2015 was hij lid van de Eerste Kamer voor die partij. De tijd: het is vlak na de aanslag op de Twin Towers van 11 september 2001. In de volgende scène heeft Ayaan een gesprek met Ruud Koole terwijl ze samen van een spoorwegstation naar hun werk lopen:

Ruud schudde verdrietig zijn hoofd om wat er was gebeurd. Hij zei: “het is zo vreemd dat steeds meer mensen zeggen dat het iets met de islam te maken heeft, vind je niet?”.

Ik kon er niets aan doen: voordat we op kantoor waren had ik het er al uitgegooid: “Maar het gáát ook om de islam. Dit is gebaseerd op het geloof. Dit is de islam.”

Ruud zei: “Ayaan, natuurlijk kan het zo zijn dat deze mensen moslims waren, maar dan gaat het om een krankzinnig randverschijnsel. Wij hebben ook fundamentalistische christenen die de Bijbel letterlijk interpreteren. De meeste moslims geloven niet in dit soort dingen. Met deze bewering breng je het op een na grootste geloof ter wereld in diskrediet, een beschaafd en vreedzaam geloof.”

Ik liep het kantoor in en dacht: ik moet deze mensen wakker schudden. En het was echt niet alleen Koole. Nederland, dit gezegende land waar nooit iets gebeurde, wilde weer doen alsof er niets was gebeurd. De Nederlanders waren vergeten dat mensen in opstand konden komen om oorlog te voeren, gevangenen te maken, te doden, zedelijkheidswetten op te leggen, en dat allemaal omdat God daartoe had opgeroepen.

Einde citaat nummer een. Hier is citaat nummer twee:

In Saoedi-Arabie werd alles wat slecht was, veroorzaakt door Joden. Als de airconditioning kapotging of er geen water meer uit de kraan kwam, gaven de Saoedische buurvrouwen daar de Joden de schuld van. Hun kinderen moesten bidden voor de gezondheid van hun ouders en de vernietiging van de Joden. Toen we na verloop van tijd naar school gingen, klaagden onze leraren eindeloos over alle duivelse dingen die de Joden al tegen moslims hadden gedaan en nog van plan waren te doen.

Toen ik als tiener nog een vrome moslim was, verrichtte ik regelmatig mijn rituele wassingen. En bij elke plons water vervloekte ik de Joden. Ik bedekte mijn lichaam, spreidde een gebedsmat uit richting Mekka en vroeg Allah me te beschermen tegen het kwaad dat de Joden verspreidden ( . . .) Bij elke smeekbede die de imam tot Allah richtte, riepen we in koor ‘amen’ en elke keer dat hij Allah opriep de Joden te vernietigen, zei ik met evenveel enthousiasme ‘amen’. Ik hoorde de ene na de andere leugenaar uitleggen dat de Joden de islam de oorlog hadden verklaard. Ik leerde dat de profeet Mohammed – de heiligste der heilige mannen, in wiens voetstappen wij allemaal geacht worden te treden – had gewaarschuwd voor de verraderlijke  en verachtelijke handelwijze van de Joden. Ze hadden hem verraden en geprobeerd hem te vermoorden. Elke Jood, waar die zich ook bevindt, smeedt snode plannen om de islam ten val te brengen. ( . . .) De Joden waren de baas over de hele wereld en wij moesten rein zijn om hun duivelse invloed te weerstaan. De islam werd aangevallen en wij moesten in actie komen. Pas als alle Joden waren vernietigd, zouden de moslims in vrede kunnen leven.

_____________

