Europa gaat kapot aan krankzinnige linkse wijven. Maar omdat het 6 mei is, beginnen we met Pim Fortuyn. Want op de avond van 6 mei 2002 culmineerde een links-regressieve hetze in de moord op Fortuyn. In de NRC van die dag stond dit:

Pim Fortuyn is een machtsbeluste schertsfiguur die toch gevaarlijk is omdat hij de islam achterlijk vindt, want dat maakt hem tot een xenofoob en racist en eigenlijk ronduit tot een nazi.

Ga maar nalezen.

Dat NRC-artikel bevatte de kankerse kern-perversie welks uitzaaiingen de Europese cultuur terminaal hebben gemaakt: de islam deelt één op één alle wezenskenmerken met het nazisme – ik noem er drie: Jodenhaat, expansieve oorlogszucht, Führerprinzip – maar de mensen die milde kritiek hebben op die nazislam, zelfs zonder te zeggen dat het een vorm van nazisme is, die worden weggezet als . . . . . . . nazi’s.

Dit is de Grote Orwelliaanse Perversie van het links-regressieve hedonistisch-narcistische zelfverheffingsneurotenmachtsconglomeraat.

De islam heeft in zijn nazistische karakter iets bijzonders: de racistische vrouwenhaat, die al 1400 jaar naast extreme vrouwenonderdrukking een moleculaire Holocaust op vrouwen heeft opgeleverd.

GeenStijl heeft de hand weten te leggen op een pamflet dat deze zaterdagmorgen in een aantal mainsewer-kranten verschijnt. Volkskrant, NRC en Parool geloof ik. Daarin wordt door een hele reeks domme wijven het “seksisme” van GeenStijl aangeklaagd. En daarmee niet genoeg: deze NSB-dames van de informatie-oorlogen zijn adverteerders van GeenStijl gaan bellen om hen te bewegen geen advertenties meer te plaatsen op GeenStijl.

Ik vermag slechts tentatief-speculatief te begrijpen wat er in de koppen van links-regressieve wijven omgaat, die consequent aan de kant van de islam-nazi’s gaan staan, waarbij meestal ook de Jodenhaat, vermomd als Israëlhaat, wordt overgenomen. Ze zijn ook altijd heel erg tegen Geert Wilders, de grote aanklager van de nazislam.

Van een aantal van de ondertekenaresses heb ik die perverse islamliefde/Wildershaat aan de kaak gesteld – Femke Halsema, Claudia de Breij, Heleen Mees, Caroline de Gruyter, Haatsnee Bouazza, Xandra Kutte, Désanne van Brederode, Eva Jinek en Eva Jinek – maar ik ben er zeker van dat de 95% van de rest van de dames net zo lijp is. Behalve Elma Drayer dan, die tot mijn grote verwondering ook een van de signateuzes is.

Jongensachtige stoutigheden, pussygrabbing Trump, Dumpert-rating/reting, losse seksuele moraal die veel ruzie kan opleveren en veel oorlog kan voorkomen, het “seksisme” van Thierry Baudet, dat wordt allemaal gedemoniseerd, maar de hel die de islam voor vrouwen creëert, wordt voor lief genomen.

Over de oorlog die aan de gang is nog even dit: die islam is welbewust bezig Europa te koloniseren en Spartacus wijst terecht op een filmpje van “de paus van de Moslimbroederschap” al-Qaradawi, de man die als laatste levensdaad graag willekeurige Joden zou mitrailleren, zo nodig vanuit een rolstoel en die vertelt dat de moslims bezig zijn het van “promiscuïteit” vergeven Europa te veroveren. Als het zover is, dan kunnen de links-regressieve dames gaan genieten van de zedige moraal van de islam. Dan zal het eindelijk uit zijn met al die nare bah-bah-bah van Wilders-Trump-Baudet-GeenStijl.

Oh ja: in het vandaag te verschijnen en dus nu reeds op GeenStijl gepubliceerde pamflet staan een aantal reacties van “reaguurders” die ik ook heel kinderachtig en grof vind, maar “ik zou mijn harde klaargekomen lul wel eens aan haar neus willen afkloppen” is toch weer veel humaner dan een neus afsnijden, niet waar?

HERTZBERGER ROSANNE

INSTANT UPDATE: Een van de aanklagende ondertekenaresses, Rosanne Hertzberger, is Joods, zo realiseer ik me achteraf.. En nu hoop ik toch werkelijk dat die reaguurder, die aan het taalgebruik te oordelen gelukkig een Belg is, naast seksistische niet óók nog antisemitische implicatie-bedoelingen had. Ik bedoel met dat afvegen aan de neus en zo. En zou die reaguurder zich realiseren dat, als hij een echte idealist is, hij zich hier overgeeft aan een rassenschande-fantasie?

Oh ja: en bedreigingen en beledigingen die journalisten in hun mail krijgen, zijn niet de schuld van GeenStijl, zoals in het pamflet gesuggereerd wordt. En dan nog: is er al een links-regressieve trut vermoord door een “reaguurder”? Volgens mij is er zelfs nog niet eens eentje tegen haar wil in haar aars geneukt. [Update 7 mei: overigens heb ik wel krachtig bezwaar gemaakt tegen wat Patricia Paay door GeenStijl werd aangedaan: “Foute smeerlapperij van GeenStijl over Patricia Paay”.]

Zie ook: Jan Dijkgraaf, “Briefje aan Rosanne Hertzberger” en Rob Hoogland, “Eng

neus afgesneden

Je verwácht het niet . . . . . . :

ROBINSON TWEET VIEWS ON WOMEN IN ISLAM

___________________

