Anja Meulenbelt, ooit door een gemene vriend van me (maar dat is dan ook een homo) die haar in levende lijve observeerde, omschreven als “een dubbel luchtbed, half gevuld met water”

Anja Meulenbelt — voor al uw Palmaffia-liefde en Israël-irrationalisme — werd op 29 juni geïnterviewd door het Parool omdat ze weer eens een prachtboek heeft geschreven: “Feminisme: Terug Van Nooit Weggeweest”.

Anja Meulenbelt is voor mij een vertegenwoordigster van de totale ontsporing van het feminisme. Ik denk oprecht dat dit soor wijven gek is of anders volgen ze een vrouwtjesbavianen-instinct. U hebt dat vast ook wel eens gehoord of gelezen: genetisch onderzoek toont aan dat vrouwtjes van bavianen-stammen stiekem vreemd gaan bij sterke en dominante mannetjes van andere stammen. Dat moet de fascinatie van dit soort primitieve wijven met de islam zijn. Ik zou geen andere verklaring weten.

Ik citeer uit het Parool:

Bestaat rechts feminisme?
“Rechts heeft het feminisme gekaapt voor eigen doeleinden. Dat zijn de mensen die zich uit naam van het feminisme tegen moslims keren. Die moeten niet bij mij zijn.”

U verdedigt het recht een nikab te dragen.
“Ja.”

Het lijkt mij voor een feminist een vreemde vorm van solidariteit.
“Dat is jouw probleem.”

Een vrouw die zich in het openbaar wegstopt.
“Dat is het niet.”

Wat is het dan?
“Een vrouw die ervoor kiest om zo gekleed door het leven te gaan en die het gevoel heeft dat ze zo juist de vrijheid heeft om eropuit te gaan.”

Verzet u zich tegen de gedachte dat in de moslimwereld onderdrukking van vrouwen een rol speelt?
“Ik verzet mij helemaal nooit tegen de gedachte dat in alle culturen en landen en maatschappelijke lagen allerlei vormen van vrouwenonderdrukking bestaan. Ik verzet mij tegen het idee dat het een specifieke eigenschap is van moslims. Dat is niet juist.

Wij hebben met Thierry Baudet een man in de Tweede Kamer die vindt dat vrouwen best verkracht mogen worden. Is het dat het soort normen en waarden waar nieuwkomers voor moeten ­tekenen?”

Ik wens deel uit te maken van de tegenbeweging.

Dat klinkt als een jij-bak.
“We moeten gewoon ophouden met te doen alsof dat een specifieke islamitische kwestie is. Gewoon: ophouden.”

Vind ik ook: gewoon ophouden met redeneren en die oorlog die over ons gaat komen gewoon uitvechten, ook tegen diep overtuigde NSB-ers als Meulenbelt en consorten.

Mag ik nog even mezelf citerend mijn eigenste mening over hoofddoek en boerqaab geven? Daarin wordt een stukkie inzet van die komende oorlog verwoord:

“De boerqaab is een bloedzuigende, tartende, moordlust opwekkende klap in het gezicht van al wat humaan is uit naam van de meest inhumane, racistische, moorddadige en totalitaire ideologie die de wereld ooit heeft gezien: het Mohammedanisme. Het is een hoofddoek tot de duizendste macht verheven. En een hoofddoek is al een dubbele Jodenster, een symbool van naar binnen gericht racisme (jegens vrouwen in de islam) en naar buiten gericht racisme (jegens de ongelovigen). De boerqaab is dat ook, maar staat nog extremer voor dagelijkse terreur jegens vrouwen in de islamitische wereld en voor het oprukken van de nazislam in het Westen.”

MEULENBELT POBEERT VISUEEL GREEP TE KRIJGEN OP DE WERELD

Meulenbelt probeert visueel greep te krijgen op de wereld

________________

