UPDATE 9 OKTOBER 23:25: Nou is onderstaand stuk [dat heb ik 16-10 om 16:00 verwijderd] sinds publicatie vanmorgen al dik 5000 (vijfduizend) keer aangeklikt. Dat gaf me al een slecht gevoel: die ongelooflijke populariteit van zo’n náár kutverhaal. Ik had beter moeten weten. Welke filosoof maakte roddel ook alweer inzichtelijk door alle veren uit een kussen over een plein te laten uitwaaien? Ga ze maar eens terug verzamelen, zei hij tegen degene die hij duidelijk wilde maken wat roddel doet. En nu heb ik dat zelf gedaan. Alle veren uit zo’n  kussen losgelaten. Misschien. Want Mateman ontkent, zo zie ik nu in de comments op GeenStijl. Ik heb op woede-impuls gehandeld toen ik dit doorplaatste en dat had ik misschien niet moeten doen. Als het verhaal helemaal waar is, dan heb ik er overigens geen spijt van. Maar wat als het slechts half waar is of bijna niet? Dan heb ik een van de pijnlijkste fouten van mijn leven gemaakt.

Lees eventueel verder op GeenStijl >>>   of niet, natuurlijk . . . . .

Het dagblad The Sun heeft een video waarin het meisje Sophie Stevenson in uitermate proleterig Engels niettemin zeer authentiek overkomt met haar verhaal.  Ga eens kijkluisteren>>>

_________________

