Jan Wijenberg . . . . nee, Paul Lamp, met die andere antisemitische slang, eh . . . . rat . . . . . eh . . . . nou ja: en verder alle inwoners van het reptielenhuis in Artis.***

Francisco van Jole, de “hoofdredacteur” van de Joop – voor al uw islamofilie en Jodenhaat – is een hysterische gek, maar ook een antisemiet die graag meewerkt aan de volgende Holocaust. Ik ga die vorig zin niet uitleggen. Dat zal ik graag doen ter rechtszitting, want, Van Jole, smerige antisemitische rat, jij gaat mij natuurlijk aanklagen, samen met die antisemitische rat Jan Wijenberg die nu zijn 5e Jodenhaatstuk op Joop.nl heeft geplaatst. Wijenberg vertelt in zijn laatste stuk op de Joop op een eigentijdse manier dass die Juden an allem Schuld sind en dat het probleem van Islamitische Staat (IS) toch eigenlijk te wijten is aan het bestaan van Israël.

Vrienden zeggen me bij de publicatie van dit stukkie dat die Jan Wijenberg zelf een Jood is. Heel goed mogelijk. Ik weet dat nooit zo goed. Want ik heb, toen ik nog jong en onschuldig was, jarenlang gedacht dat Arafat een Jood was omdat hij zo erg op karikaturen in der Stürmer leek. Maar het maakt eigenlijk niks uit: je hebt zelfhatende Joden die niks onderdoen voor Arische antisemieten als Dries van Agt: Lodewijk Asscher, die mafkees van het Palestinakomitee, Harry de Winter en natuurlijk bestsellende landverrader Ari Shavit.

Wie intussen geïnteresseerd is in het beste korte stukje geschiedschrijving van de Israëlische staat dat er bestaat in het Nederlandse taalgebied, mag het compacte essay gaan lezen dat ik schreef samen met Roelf-Jan Wentholt. Dus nogmaals: ik nodig jou van Jole, en jou Wijenberg, van harte uit om mij aan te klagen vanwege laster. Werkelijk dóé het nou! Klaag me aan! Ik kan niet wachten op een gelegenheid om op een manier in het nieuws te komen die mij de kans zal geven een aanklacht te formuleren tegen 1) de liefde van pseudo-links voor de islam, de oudste vorm van nazisme ter wereld, en 2) de coalitie van nep-links en islamieten die wereldwijd probeert Israël te vernietigen.

JOLE FRANCISCO VAN
Francisco van Jole: hystericus, Israël-irrationalist (kuch) en islamofiel

UPDATE:

Die Wijenberg is blijkbaar nóg geschifter dan ik al dacht. Paranoia. Hij schrijft krankzinnige brieven aan de redactie van Elsvier, aan het CIDI en aan Frans Timmermans. Dat wijf dat op de foto met Van Agt en Wijenberg staat, blijkt Margriet Teders te heten en lid te zijn van het antisemitische gezelschap “Vrouwen in het Zwart” die rouwdiensten houden omwille van de slachtoffers die de Joden maken. Hier is een filmpje waarin ze geïnterviewd wordt. Het duurt 10 minuten en dat is veel te lang, want vol verward gelieg en krankzinnige perversies.

***CORRECTIEVE UPDATE BIJ DE FOTO:

Die man in het midden is niet Jan Wijenberg, maar iemand die Paul Lamp schijnt te heten. Maar de foto is te mooi om weg te halen. Wél hier een plaatje van de echte Jan Wijenberg:

wijenberg jan

______________________

Dit stuk is doorgeplaatst op E. J. Bron