Ik heb het gehad met de islamitische leer die ons als minderwaardig bestempelt en moslims opdraagt en aanspoort om niet-moslims te bestrijden, te onderwerpen, te doden.

Ik heb het gehad met de moslims en niet-moslims die de vrouwenonderdrukkende, discriminerende, intolerante, inhumane, hatelijke, gewelddadige, oorlogszuchtig-jihadistische en totalitaire fundamenten van de islam – die gewoon kunnen worden gevonden in de Koran, ahadith en sharia – blijven ontkennen of relativeren.

Ik heb het gehad met de politici en journalisten die ons blijven wijsmaken dat het wel goed zal komen, zolang we maar gewoon voortgaan met ons leven, zolang we ‘verbinden’ en bruggen blijven bouwen.

Ik heb het gehad met de politici en journalisten die ons blijven vertellen dat we niet mogen ‘toegeven’ aan oprechte en begrijpelijke emoties zoals angst, frustratie en woede.

Ik heb het gehad met . . . . . . . . . Lees verder op Doorbraak >>> of op GeenStijl >>>

Op minuutje 2 vraagt een kalme hystericus of de stenigingsdoodstraf die de islam voorschrijft ook echt toegepast moet worden. Alle gematigde moslims in de zaal steken hun hand op ter instemming.

_____________________