TWIITER PANIEK

Mijn existentiële confrontatie met de boerka, behalve de filmpjes op YouTube waarop van dichtbij op een soort lichtblauwe vuilniszakken wordt geschoten, vond plaats een aantal jaren geleden bij het metro-station Wibaustraat in Amsterdam. Daar vlak bij staat een school, een groot, lelijk en smerig betonnen geval, “modernistisch” bedoeld, ik vermoed uit de jaren 1950. Ik had gehoord van de rel op de school. Twee jeugdige moslima’s was het in de bol geslagen en wensten de hoofddoek te verruilen voor iets tussen een boerka en een nikaab, dat ik dan ook maar een boerkaab zal noemen. Een detail dat me bijstaat is, dat ze ook zwarte handschoenen erbij wensten te dragen.

Ik daalde op een morgen rond negenen enigszins in gedachten de trap af richting die metro Wibautstraat. Ik was de enige mens op die trap. Plotseling doken er twee geheel zwarte en gezichtloze gedaantes op, die de trap op kwamen. Ze gingen naar die school, besefte ik later. Ik schrok oprecht, stond stil terwijl ze vlak langs me passeerden en stiet spontaan een kreet van schrik uit. En ik liet er direct een even spontaan als hartstochtelijk “God Alle-mach-tig! ! Je-zus Chris-tus !!” op volgen. Ik had me half omgewend, ze nakijkend. Zij stonden ook stil, wenden hun zwarte gezichtsloze “gezichten” naar mij toe en bleven zo enige seconden staan. En toen gingen wij verder onze gescheiden wegen

 Femke, Jolande, Ineke, Karin, Claudia en . . . . .  Doctor Kromzwaard

Ik zou geen betere samenvatting weten van de collectieve waanzin onzer linkse nep-elite dan deze korte uitwisseling op kwetter tussen twee nazislamofielen , te weten Femke Halsema en Martijn de Koning:

@Martijn5155. Het is terreur gemengd met seksisme. Waar doet dat toch aan denken? Ik ga na of er iets tegen kan worden ondernomen.”

@femkehalsema laat me even weten of er iets tegen gedaan kan worden, behalve walgelijk vind ik dit gedoe zo langzamerhand erg zorgwekkend.”

Kijkkijk! De islam en de boerka en wat dat aan oceanen van leed oplevert, dat is niet “terreur gemengd met seksisme”. Daarmee moet je tolerant omgaan, nee, bevórderen, zoals ze in navolging van Femke bij GroenLinks collectief doen. Maar dan iemand die provocerend het woord “hoer” gebruikt om deze collaboratie met een vrouwenhaat-systeem dat zijn weerga niet kent in de geschiedenis aan de kaak te stellen! Dát is pas een seksist!

Ergens vorig jaar twitterde het Femke leukjes over boerka’s die ergens in de uitverkoop zouden zijn met carnaval:

“Goeiemorgen. Een vrolijke dag allemaal! http://www.feestkleding365.nl/accessoires/boerka/ (via @Superjan & @molovich)”

En dit jaar kon Jolande Sap, de nieuwe Führerse van GroenLinks, niet achterblijven en tsjilpte ook dat ze misschien wel een boerka ging dragen met carnaval om de vrouwen in Afghanistan te helpen. Ineke van Gent, óók GroenLinks, idem dito. En toen wilde de provincie niet bij de Randstad achterblijven: Karin Dekker, wethouder te Groningen, kondigde aan dat ook zij in de boerka vooral een stukje vrijheid van expressie zag. Claudia de Breij, cabaretière, had allang eens laten zien dat als je een boerka aantrok op een Nederlands theater-podium er eigenlijk helemaal niks gevaarlijks gebeurde. Een van de laatste daden van Femke zelf als Akela van GroenLinks was een motie indienen én aangenomen krijgen dat het nieuwe VVD-CDA-( PVV)-kabinet de nazislam in Nederland ruim baan zou blijven bieden. En als je de dames beleefd attent maakt dat ze het meest racistische, totalitaire, hardnekkige vrouwenhaat-systeem dat de wereld ooit gezien heeft steunen, dan . . . . . . . ik wilde gaan zeggen: dan halen ze hun schouders op. Maar dat is al teveel gezegd eigenlijk. Ze horen het niet eens.

Echter, als je ze snoeihard onder ogen brengt wat een boerka voor vele vrouwen in landen met een islamitische meerderheid betekent, dan voelen ze zich plotseling erg bedreigd. De jaarlijkse massamoord op vrouwen in de islamitische wereld, dat ráákt die wijven niet. Maar schrijf niet een paar zinnetjes op een weblogje dat die wereld dichterbij ze brengt. Dan is diezelfde wereld ineens te klein. Dán worden ze wakker. En het ergste is: het is aanstellerij. Ze zijn zó verschrikkelijk veilig in hun domme, gewetenloze collaboratie met het monster ! Nog wel! De dames hebben echt de bewaking van een Wilders niet nodig. En ook van de “rechts-extremisten” van wie ik er een zou zijn, hebben ze niks te vrezen.

Maar hier komt wel het springende punt: er is natuurlijk een grens aan wat je een vrijheidslievende bevolking aan kan doen. Ook voor mij is er een grens aan wat ik tolereer. Als ik op straat regelmatig boerka’s ga tegenkomen, dan sluit ik niet uit dat ik op mijn gevorderde leeftijd nog bij een vorm van gewapend verzet ga. Maar denk geen seconde dat ik op vrouwen ga schieten: dat laat ik aan Taliban-achtige helden over. Op wie ga ik dan wel schieten? Ik twijfel er niet aan of mijn stadsguerilla-eenheid, zal allang islamitische tegenhangers hebben. De stads-guerilla, de Beiroetisering zal zich organisch ontwikkeld hebben uit de “tolerantie”, gecombineerd met het immigratiebeleid. Ik heb al een naam voor mijn guerilla-eenheid: “Willem van Oranje”.

We hebben het nog niet gehad over het antwoord van Martijn de Koning in dat twitter-een-tweetje met Femke. De Koning zit eigenlijk al helemaal in de rol van Orwelliaanse Overheid: “langzamerhand erg zorgwekkend”. Net als Femke maakt De Koning zich over 1400 jaar theorie en praktijk van het Mohammedanisme veel minder zorgen. Ik ben 30 seconden op zijn weblog geweest: de Arabische Lente kan nog veel moois opleveren en vrouwen in boerkaab willen alleen maar een heel normaal leven. Martijn de Koning is “cultureel antropoloog”, what else? In Nijmegen, where else? Hij is ook bekend als “Dr. Kromzwaard” en wordt door Bert Brussen een “door u betaalde moslimextremistenondersteuner” genoemd. Ik had nooit gedacht dat ik Bert Brussen nog eens als getuige zou oproepen, maar hij beschrijft de gekte van Femkes twittervriend adequaat:

“Het zal voor zich spreken dat ook Martijn de Koning (. . .) het citeren van een dreigement VEEL ERGER [vindt] dan een dreigement zelf. (Pak aan NOS, RTL en ANP! Filmpjes van een dreigende Osama Bin Laden vertonen gaat voortaan een hachelijke zaak worden, want citaat dus veel erger dan Osama zelf!)”

Hier heb je opnieuw die Orwelliaanse perverterings-kronkel: de aan-de-kaak-steller dan wel de brenger-van-de-boodschap is de kwaaie pier. Niet de terrorist zelf. De rechter die uitspraak deed in de Fitna-zaak komt in gedachten, een waanzinnige in toga die zat te vertellen dat Fitna “op het randje” was, terwijl het filmpje bijna voor 100% bestaat uit wat moslims zelf doen dan wel met trots zeggen over hun prachtgeloof.

Goed: Femke en Dr. Kromzwaard in tsjilpende samenzang: de symboliek zal niemand ontgaan.

Het Domme Verraad van Joost Niemöller en Carel Brendel

En dan was er Joost Niemöller die een stuk schreef dat me geraakt heeft. Joost had ooit nog wel eens waardering voor mijn woede:

Haha! Martien, je grenzeloze woede, ook weer in dit geweldige stuk, maakt me altijd weer vrolijk.”

Maar dat is heel anders geworden sinds ik een bedreiger van vrouwen-en-kinderen ben. Ik heb de klontjes gevist uit het hijghaatproza waarmee Joost Niemöller zijn karaktermoord op mij pleegde:

“. . .vervuld van haat, en gericht op concrete personen . . . daar staat dus dat hij het meent . . . zijn toestand van haat, waarin hij zichzelf al hypnotiserend heeft gebracht . . . dit rondwentelen in haat van Pennings hetzelfde is als de enge fantasieën waaraan een radicale imam zich overgeeft. . . inleving, en inbeelding in haat . . het is doodeng . . . Als iemand daar goed in was, dan trouwens wel Hitler . . . Halsema is bekend. Als ze op straat loopt, bijvoorbeeld met haar jonge kinderen, is ze praktisch weerloos. . . . haatfantasiën over een executie van Halsema op het internet te zetten . . . zo kwetsbaar als Femke Halsema . . . . een patroon . . . dat is er bij Pennings . . . zijn haat op bekende Nederlanders . . . zelf-hypnotiserende haatopwekking . . . Halsema een sharia-rechtbank in Pakistan . . verhoop het echt, die steniging van Halsema. . . . zo’n stemming zit hij zichzelf te draaien . . . wat wil hij? Dat de woede zich ergens ontlaadt? Of dat hij zijn haat overplant op een lezer die er misschien werk van maakt? Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat zijn wens is . . . haat en onmacht . . . er zit een systeem in. . . Breivik . . . Pennings zich op andere slachtoffers richt met zijn haat . . . aangifte van Pennings en psychiatrische behandeling. . . . deze monomane haat . . .voor er ongelukken van komen. Laat de rechter er maar over oordelen.”

“Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat zijn wens is.”

Werkelijk niet, Joost?

Zal ik je nog eens tracteren op een stukje citroen-gebak, terwijl je mij in de ogen kijkt?

Ik vat de strekking voor u samen:

Pennings is een soort Breivik, die zich stelselmatig en kunstmatig in een Hitleriaans haat-delirium werkt teneinde weerloze moeders met hun kindjes met de dood te bedreigen.

Laat ik nou gedacht hebben dat ik die bloedstollende executie van drie boerka-vrouwen gebruikte om op provocerende wijze een gruwelijke cultuur aan de kaak te stellen die Halsema cum suis in Nederland aan het faciliteren zijn.

Ja, ik schreef bewust een provocerende titel om duidelijk te maken dat de nazislamofilie ontoelaatbare grenzen begint te overschrijden als de boerqaab in Nederland geaccepteerd wordt. Die titel luidde:

“Ik hoop dat de executie van de nazislamitische hoeren Femke Halsema, Jolande Sap , Karin Dekker, Ineke van Gent en Claudia de Breij verloopt als die van . . . . . .”

En die titel liep dan via nog wat puntjes meteen over in de beschrijving door Oriana Fallaci van die gruwelijke executie van drie ongetwijfeld totaal onschuldige boerka-vrouwen in Kaboel.

De snoeiharde provocatie was bewust in de titel zelf ingebracht om de boerka-bevorderaarstertjes wakker te schudden. Maar wilde ik ook echt dat ze op die manier geëxecuteerd zouden worden? Natuurlijk niet!  Maar er is blijkbaar geen andere manier om het schouderophalen van de dames te doorbreken.

Halsema is zelf natuurlijk al erg goed in grootogig slachtofferisme terwijl ze zelf optrekt te midden van de linkse troepen die chronisch zelf iedereen lopen te demoniseren, behalve de vertegenwoordigers van het echte Kwaad. Niemöller heeft het over de kwetsbaarheid van Halsema en haar kinderen. Ja, daar hebben meer mensen last van in Nederland. Ik ken islam-critici die ten koste van alles willen voorkomen dat bekend wordt dat ze uberhaupt kinderen hebben. Zover is het in Nederland al.  Niet alleen Wilders is aan de bewaking, maar ik weet van bekende PVV-ers die er alles aan gelegen is om de kring van mensen zo klein mogelijk te houden die weten waar zij wonen en hoe hun gezins-samenstelling is. En die sfeer is in Nederland en in het hele Westen geschapen door het soort nep-links dat Halsema vertegenwoordigt. Een high-trust society is vernield, omdat zij en haar geest-verwanten te narcistisch zijn om hun historische ongelijk te bekennen. Ze doen er zelfs nog een schepje bovenop! We gaan de boerka in het straatbeeld brengen! Ter completering van de zee aan hoofddoeken, zeker. Waar dat toe leidt, kan je nu al in Londen zien. Je kunt op elke straathoek de boerqaabs tegenkomen.

Misschien moet Halsema gewoon maar de consequentie trekken van het soort maatschappij dat ze in Nederland wil introduceren en chronisch in een boerka gaan lopen. Is ze meteen beschermd op de manier die helemaal de toekomst heeft.  Maar het beste idee voor Halsema om aan de “bedreigingen” een einde te maken, zou natuurlijk zijn om gewoon op te houden met openlijk en tartend een vorm van nazisme te faciliteren, de islam. Dat is op den duur ook beter voor haar kinderen. En als ze dat niet wil, zou ze althans eens in debat kunnen gaan met degenen, die verbijsterd kijken naar haar vrijage met het meest abjecte antihumanisme dat de geschiedenis ooit gekend heeft. Overigens wist ik niet dat Halsema ooit in haar kinderen bedreigd is. Ik vind dat verschrikkelijk.

Voor elke minimaal welwillende verstaander moest direct duidelijk zijn wat de strekking van mijn tirade was. Maar Niemöller is nu juist zeer onwelwillend. Wat hij uit de cruciale alinea van het stuk weglaat, om zijn conclusie “haatzwelger Pennings is dol op moorden” te bereiken, is bijvoorbeeld dit:

“Vroeger was ik alleen maar de Auschwitz-verbijsterde en napalmverwonderde in Vietnam. Daartussen de 1944-stranden van Normandië . Het Kwaad moest bevochten worden, nietwaar? Maar in Auschwitz, Normandië en Vietnam haatte ik nog niet. Ik denk, nu ik 66 ben, dat ik gelijk op met veel Israëli’s ben gaan haten. ( . . .)  Ik ben een soort Israël geworden: ik vecht voor mijn humaniteit, maar ik dreig te verliezen in een oceaan van geweld en gekte. Wat is lafheid, wat begrip? Wat is compromis, wat collaboratie? Wat is een legitiem vitaal instinct, wat een fascistische onderbuikreactie? Hoe het Kwaad adequaat te bestrijden zonder zelf deel ervan te worden? Etcetera et ad infinitum.”

Wat Niemöller weglaat zijn zinnen die toch echt een andere insteek van mijn stuk verraden dan zin-in-haat-en-massamoord. Bijvoorbeeld deze passage:

“Maar dat doet de Nederlandse overheid niet meer: gewoon de allerprimairste humaniteit handhaven. De Nederlandse quasi-elite is  moreel dermate corrupt en incompetent dat elk besef van wat wezenlijk is, is verdwenen. Misschien is de hele Westerse cultuur wel beyond repair.”

Niemöller wil mij graag voor de rechter gedaagd zien en hij probeert alvast de officier van justitie de helpende hand te bieden. Daartoe probeert hij mij als een Breivik voor te stellen. In mijn gewraakte stuk contra de boerka-tolerantie van Halsema c.s. staan ook netjes de links naar twee opstellen van mij over Breivik. Alles bij elkaar twintig A-viertjes en negen-duizend woorden. Daaruit haalt Niemöller één citaat om te bewijzen dat er “patroon” en “systeem” zit in mijn “doodenge” zwelgmoordhaat. En inderdaad, uit dat geïsoleerde citaat zou je kunnen halen dat ik wel eens moordneigingen heb. Ik citeer nu in extenso wat Niemöller daar zegt:

“En, zoals gezegd, er zit een systeem in. In een ander blog omschrijft Pennings waarin hij zich onderscheidt van Breivik. Dat is dus niet dat hij het uitvoeren van geweld veroordeelt, maar dat is dat hij, Pennings, zich op andere slachtoffers richt met zijn haat:

‘Het kon om nog een andere reden geen verwante ziel zijn, want als het stukje reptielenbrein wat iedereen schijnt te hebben overgehouden aan de evolutie bij mij tijdelijk de grote hersenen zou gaan overheersen, dan zou ik toch nog altijd een fundamentalistische moskee gekalazjnikoveerd hebben, dan wel een bazooka hebben losgelaten op een paar van die uitzonderlijk islamofiele politici die zo bezeten zijn van haat tegen hun eigen cultuur en Israël dat ze niet kunnen wachten tot het hier op Saoedie-Arabië lijkt.’

In het schuingedrukte ben ik dus aan het woord in een van mijn essays over Breivik. En inderdaad, als je dat losweekt uit zijn context van 20 pagina’s, dan zou je kunnen concluderen dat ik wel eens fantaseer over sproeikogelmoord op met de nazislam collaborerende politici. En die mededeling doe ik omdat ik wil waarschuwen dat er iets aan de hand is dat erg uit de hand kan lopen. Niet bij mij, maar ik verbaliseer wel iets dat veel groter is: een ijsberg waarvan “Breivik” het topje is. En ik breng dat niet onder woorden om de burgeroorlog en de Beiroetisering van onze steden dichterbij te brengen maar om die af te wenden. Het is een noodkreet richting een ontspoorde quasi-elite om bij zinnen te komen voordat het licht definitief uit gaat op continent-puntje West-Europa.

Ik begrijp dat Niemöller nooit last heeft van dit soort razernij. Die zal dan een stukje verder zijn in de evolutie dan ik en heeft dat residu aan reptielenbrein al achter zich gelaten. Maar ik ben bang dat de rest van de wereldbevolking nog  achterloopt in deze evolutionaire ontwikkeling, dus nog niet zover is als Joost Niemöller. Precies daarvoor waarschuw ik.

Merkwaardig overigens dat iemand die evolutionair-humanitair al zó ver is als Niemöller zich maar één strekking van mijn stuk kan voorstellen:

“En wat wil hij? Dat de woede zich ergens ontlaadt? Of dat hij zijn haat overplant op een lezer die er misschien werk van maakt? Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat zijn wens is.”

Joost begint met het suggereren dat Oriana Fallaci die executie-scène van die drie vrouwen in boerka uit haar duim heeft gezogen. Dat is natuurlijk laster van Joost jegens Fallaci. Zij is nog nooit betrapt op enige vorm van fabulering. Wel van karaktervolle integriteit. Zoals toen ze weigerde een hoofddoek op te doen toen ze Khomeini interviewde. Ze liep het risico dat het hele interview daarom niet door zou gaan. Ik heb zelf executies op YouTube van boerkavrouwen gezien en dat waren executies die veel lijken op wat Fallaci beschrijft. Ik meen zelfs die bewuste drievoudige executie te hebben gezien. In tegenstelling tot wat Joost meent, dat ik een zwelger ben, ben ik ben nogal goed in verdringing. Dus ik weet niet zeker of het feit dat die bewuste executie mij niet helder voor ogen staat het gevolg is van die verdringing of van “nooit gezien”. In elk geval twijfel ik er geen seconde aan dat Fallaci het gezien heeft en adequaat opgeschreven. Deze beschrijving van Fallaci kán niet anders dan authentiek zijn.

Niemöller haalt Carel Brendel aan:

“Terecht wees Carel Brendel er in een Tweet op dat dit rondwentelen in haat van Pennings hetzelfde is als de enge fantasieën waaraan een radicale imam zich overgeeft. Het is een vorm van inleving, en inbeelding in haat, waartoe mensen in staat zijn. En het is doodeng. Als iemand daar goed in was, dan trouwens wel Hitler ( . . .).”

Jaja. We zij er weer. Martien Pennings is Adolf Hitler, die zich in een haatdelirium werkt jegens de nieuwe Joden, want dat zijn de moslims. Nee, hoor, Brendel, de moslims zijn Jodenvervólgers, van oudsher al, zoals elke dag opnieuw over de hele wereld uitbundig blijkt. Als we nou eens net doen of mijn haat-coma net zo diep is als dat van Hitler en de enge imam, dan blijft er toch nog één groot verschil: ik haat alles wat inhumaan is, terwijl Hitler en de enge imam alles haten wat humaan is. Hitler en de enge imam haten vanuit een nazi-ideologie, ik haat de nazi-ideologie.

Waaraan ik mij wel schuldig verklaar “inbeelding in haat, waartoe mensen in staat zijn”: maar dat is meer een kwestie van geestelijk volwassenheid en dan ook nog bedoeld als waarschuwing, op grond van “wat men van de aard van de mensen weet” (Thomas Mann).

Niemöller en Brendel hebben zich niet alleen geschaard onder de Gutmenschen die zich liever niet bewust zijn van waar de geschiedenisboeken vol van staan, maar ook nog geven ze er blijk van zelf een portie haat te vergeven te hebben, die ze liever richten op de boodschapper. Het zijn een soort Pechtoldjes geworden: als we “Wilders” en “Pennings” hebben verwijderd breekt het paradijs aan en graast de tijger naast het lam.

De nep-linkse vrijmarkt-rotzooi

In het algemeen ben ik net zo geïnteresseerd in wat erop nep-linkse weblogs staat als wat er op Koninginnedag aan rotzooi op de “vrijmarkt” wordt aangeboden. Maar omdat de ophef over mijn stuk leidde tot een record van meer dan 12000 views voor mijn schrijfsel en omdat mij geluiden bereikten dat alle linkse vogels in de volière twitterend tegen het gaas waren gegaan, ben ik even heel kort op een paar van die sites gaan kijken. Zo kwam ik bij “de Jaap” terecht, waar ik zelfs een commentje heb achtergelaten. En bij “de Joop” waar een tendentieuze samenvatting van mijn stuk stond onder de kop “Extreem rechtse blogger wenst Femke Halsema gruwelijke dood”.

Gut, ben ik op mijn ouwe dag nog rechts geworden en zelfs “extreem rechts”. Maar dat zal ik maar als een compliment beschouwen van de kant van de halve garen die vooral bezig zijn het totalitair-antihumane Eurabië-project van de EUSSR van een totaal ontspoorde Europese bourgeoisie te faciliteren. Als halve garen haalden ze, net als Joost Niemöller, inderdaad datgene uit mijn stuk waarover het precies niet moest gaan. Het ging over de vinger en niet over de maan waarnaar de vinger wees. Het ging over “Pennings” en niet over de waanzin die de nazislam faciliteert. Maar ja, wat verwacht je anders van waanzinnige nazislam-faciliteerders? Everything makes sense after all.

Kwittert u even mee?

@TofikDibi @MJRLdeGraaff @carelbrendel Mannen, die Pennings is knettergek. Daar moet je niet mee in debat, die moet medisch onderzocht.

@baspaternotte @TofikDibi @carelbrendel Ben blij dat jij het zegt. Absurd: als beloning voor gestoorde geweldsfantasie mag ie in debat.

Wat zei ik?

Het klopt allemaal.

Hunnie zijn niet gek.

Ik ben gek.

Ik moet onderzocht.

“Medisch”.

En als dan Wilders ook nog verdwijnt, is alles weer helemaal goed.

Dit stuk kan beschouwd worden als deel uitmakend van een zesluik:

1) Ik hoop dat de executie van de nazislamitische hoeren Femke Halsema, Jolande   Sap, Karin Dekker, Ineke van Gent en Claudia de Breij verloopt als die van . . . . . .
(11 februari 2011)

2) Twitter-kwetter-tsjilp: paniek in de volière (15 februari 2011)

3) Femke Halsema: vanwege bedreiging door moslims uit de politiek?
(16 februari 2011)

4) Femke Halsema durft niet met mij in debat, oftewel: de valse bewogenheid van nep-links (13 februari 2012)

5) Femke Halsema en het grotere kwaad: de kern van mijn razernij (24 Maart 2012)

6) Ik hoop dat de executie van de nazislamitische hoeren Femke Halsema, Jolande Sap, Karin Dekker, Ineke van Gent en Claudia de Breij verloopt als die van . . . . . . . . . . . . . . (AFLEVERING TWEE) (3 augustus 2013)

_______________________________

Link naar dit artikel op AmsterdamPost